mňa zaujalo:
"Výnimku miestne zastupiteľstvo udelilo s podmienkou. Stavebník alebo hlavné mesto majú podpísať so Starým Mestom garanciu, že zrevitalizujú Štúrovu ulicu a Šafárikovo námestie nad rámec aktuálneho projektu."
Autá pri kúpalisku investor nechce, hovorí o posilnení mestskej hromadnej dopravy. Vodiči majú zastaviť buď na záchytnom parkovisku na Partizánskej lúke alebo pri Tescu
? ?
DPB si túto situáciu zavinil sám, keďže sa zúrivo bránil (aspoň za čias, keď som bojovall s veternými mlynmi Milana Vodnáka a Igorka Paru) parafilovým prevesom, ktoré tlmia prenos vibrácií a podobne. Podľa poslednej vety v článku sa hádam už aj v DPB mení situácia k lepšiemu. Všimnite si sitáciu napr. vo Viedni - tam pokiaľ môže nielen trakčné vedenie ale aj verejné osvetlenie visieť na prevesoch, zakotvených do budov, je prakticky vylúčené, aby sa stavali stožiare. Ako konflikty s majiteľmi budov ohľadne prevesov rieši DPMP (Pardubíc, nie Prešova), som už spomínal.
Vjezol som sa tým dosť a v priemere tam takmer nikto nenastupuje/nevystupuje. Pravdupovediac kam by aj? Z Hlavnej stanice nieje problém dostať sa hocikam.
Práve tá mnou navrhovaná trasa by mala zmysel jednak tým, že tam MHD doteraz nepremávala (viď. úspech zast. Dunajská), ďaľší zmysel by to malo v tom, že by sa to vyhlo množstvu semaforóm, ale najhlavnejšia zmena by bola tá, že by to stálo na Malej scéne (blízko škôl a prestupy)
Mám známeho čo cestuje z Kramárov do školy na Fajnorke. Chodieval 206+212 na SAV a z tadiaľ x13 na Šafko. Dnes môže ísť na Nové SND čo je do tej školy asi takisto ďaleko ako z Nám.SNP a nemusí chodiť tou veľkou obkľukou. x13tku však už ani nevyužíva, lebo si môže vybrať či na ňu bude čakať 12 min. a pôjde s ňou kúsok na Nám.SNP, alebo pôjde priamo trolejbusom bez prestupovania na Hodžovo námestie a z tadiaľ to je na Nám.SNP na skok.
Neviem, ale asi to nejaky bude mat dovod ze ta X13 jazdi taka plna. Mozno je terajsia trasa dobra, len treba upravit CP. Navrhovana trasa by isla cez uzemie kade uz desatrocia ziadna MHD nepremava, mozno by to bol zisk, ale mozno by aj potom jazdilo menej ludi. Clovek nikdy nevie (napr. Ul. 29. Augusta mas prestup k trolejbusom, Wüstenrot prestup k linke do Petrzalky...)
tak presne som to myslel dávam ti pomyselný LIKE lebo ako je teraz okolo wustenrotu to je tam hrozné bolo by to kratšia cesta a pravdepodobne by mohli zdržania na celej trase bez vyrovnávačky do 5 minút byť čo by až tak hrozné nebolo keď teraz je bežné že viac ako 10 minút naberá