Reply on: Marcelllooo #99581:
hehe, v #99570 som myslel 1+2+3 (ciel), alebo 2+3 (BID), v sucasnosti iba 3 (vlak ZST PE - UNS - BANM nie je velmi pouzitelny).
1. 20% je dost, ostatnych riesi podporna busova doprava (napr. L99). Elektricka PLNI funkciu NS a pre PE postacuje. Cize ziadam ju prave preto, ze vyborne obsluzi zakaznikov linky 95, plus pritiahne dalsich.
2. vzhladom na technicke problemy prepojenia elina/vlak je lepsie rozdelenie ine - cez tunel (smer Raca) a cez UNS a BA NM (DNV, Zahorie)
3. lenze to je aj sucasny stav. akurat Stary most nebude obsluhovat autobus, ale elina.
ad PS: ja zastupujem 1 vlastnika priamo.
a ak berieme do uvahy tych 20%, tak nas je tu takych viac.ad PS2: tie lokality budu nielen cielom, ale aj zdrojom ciest - do celej Bratislavy.
Valec
Áno, určuje kde sa býva, kde sa pracuje, kde sa oddychuje. Ale nikomu neurčuje kde bude on konktrétne bývať, kde bude on konktrétne pracovať, kde bude on konkrétne sa rekreovať. Ono totiž petržalčania môžu všetci pracovať na Nivách a ružinovčania v petržalke, ale môže to byť aj pol na pol alebo každí doma. Čiže aj dopravné prúdy sú len čisto orientačné, lebo nemôžu rátať s každého osobnými preferenciami.
"A ostatne vztahy (region) riesi NS MHD."
Aké ostatné vzťahy (a dokonca na región) má riešiť NS MHD? Myslíš tých pár jedincov, ktorí bývajú v BA a pracujú mimo? Alebo tie tisícky z regiónu pracujúce v BA? Lebo jedným aj druhým nebude vlak uprostred Petržalky nijako platný.