Okolie TPD nepovažujem za hrdlo. Je tam miesta dosť. Pri konci Chorv. kanála, za zastávkou smerujúcou na Starý most, pri Bille. Ak by mali električky dvere na oboch stranách nemuseli by sa točiť ale len výhybkou prejisť na druhú koľaj.
1. nie je tu dostatocny koridor pre elektricky.
2. Dolnozemska je dialknicny privadzac, tam elektricku mat nemozes
3. zase budes dopravu hnad do uzkeho hrdla pri tpd?
System firmy RYS sa zacal vyvyjat v 1999-tom (podla ich webu). Som si isty ze este pred tym ako som chodil do skoly som bol minimalne v jednom dome kde DEK kluce (alebo nieco podobne) boli. To znamena jedno - ze KLAMES.
Kapacita vozidiel? Nie, lebo to je len zavisla premenna. Zavisi od distribucie dopravnych prudov v case a priestore. S rovnomernou distribuciou dopravnych prudov v case a priestore spolu s diverzifikaciou dosiahneme nizsie kapacitne naroky pri rovnakom systeme. Vysledkom budu tiez kratsie dojazdove vzdialenosti (casovo i dlzkovo)
Su dost podstatne. Nie je jedno či pojde bus každých 12 minút alebo každé 3 minúty. Autobus by prešiel most, napr. Apolo a tam by sa prestupovalo na eliny, ak by išli aj po Prievozskej a okolo Nív. To by sa potom mohli vybudovať eliny na radiále Dolnozemská, na radiále Panónska a Radiála Janíkov dvor Bosákova. Eliny by sa stretli pri TPD a časť z nich by prešla na ľavú stranu.
Presne tak. DEK kluce mate v dome len vdaka tomu, ze to pred tym urobila R14 spolu s firmou RYS...
Ze s tym suhlasia obyvatelia vyplyva z ineho - oni davali podnety pre nas navrh, ktory urad ms. casti Petrzalka vzal za svoj a bude prerokovany na zastupitelstve.
Konkretny som bol az az. Nateraz stacia tieto tri priklady: Poriadok s fetakmi, DEK kluce a odpadove hospodarstvo.
Ale podla mna nefunguje preto, lebo je málo kvalitnách busov, málo vodičov, vysoká kazovosť spojov. V kombinácii s trolejbusmy /novými/ by to snáď šlo. Ale teraz tu prebehol názor 98809 že potom bude tu vybudovaná normálna elinová sieť. Tak to potom áno. Ale jeden smer Janíkov dvor/centrum nerieši vela. AJ ked nehovorím, že nerieši nič.
Takze znovu: Prebudovanie elinovej siete na rychlodraznu = budovat trat v krytom profile, znamena to prekladku ciest v celej dlzke elinovych trati (Dubravka, Karlovka, Raca, Vajnorska, Ruzinovska) spolu s pripadnymi vyvlastnovaniami (ci vykupe) v tejto suvislosti nehovoriaco o tazkej stavebnej realizovatelmosti v stabilizovanom uzemi a kolizii s investicnymi zamermi. V konecnom dosledku sa naklady mozu vysplhat na uroven noveho riesenia.
Nechapem tvojej otazke: ja som nepisal nic o tom, ze by som nieco v Dubravke, Raci ci vo Vajnoroch menil.
Uzke hrdlo v CMO je jeden z viacerych problemov nasej elinovej siete. Dalsim je napriklad topologia siete ako hviezda.
"Pri svojom porovnavani trolejbusy - elektricky mi davas predsa zapravdu!" - ja som porovnaval busy a trolejbusy, ty SAD.
"DEK kluce mozno mate ale len preto, ze ich spolu s firmou RYS vymyslela a ako pilotny projekt vyriesila R14." - Aha, cize vy ste to vymysleli. Nikde na svete to nefungovalo a vy ste to vymysleli. Je to original VAS napad
"inspiraciou pre odpadove hospodarstve sme napriklad tym, ze nase navrhy su grom pripravovaneho uznesenia ms. zastupitelstva 4.3." - To ze niekto na miestnom zastupitelstve sa tym "inspiruje" neznamena ze s tym suhlasia obyvatelia.
"My mame za sebou realne vysledky, ty len prazdne slova. Vo vsetkych mnou menovanych oblastiach. " - BUD KONKRETNY!
stale nechapem ako moze prestavanie elin byt drrahsie ako vybudovanie novej siete...
a neviem co do toho zapajas Nivy, ked tam bude treba stavat novu trat tak ci tak...
niekedy pises grandiozne hovadiny... co chces menit na sieti v Dubravke, Raci a Vajnoroch?...
jediny problem nasej siete je uzke hrdlo CMO a znizena rychlost...
810zssk