Reply on: Solider #96737:
Solider, teraz bez ironie, sarkazmu a ustipacnych poznamok: ? to za tvoje prispevky v tejto diskusii, ktore naozaj ocenujem pre ich ftipnost a pikantnost medzi riadkami... No, to by sme vsak nemohli byt v Bratislave, kde sa dodrbka aj to, co sa neda... ?
A co sa tyka tejto problematiky, pokial chces ist naozaj do hlbky a suvislosti, je to na dlho, tu sa stale klzeme len po povrchu. Ked chces, dojdi radsej na ICQ, tam pokecame.
AAA
Re #96618 Marcelllooo: Fajn, takže si predstavme situáciu, že máme metro, alebo hocičo iné ako prestavanú električku v trasách NDS podľa ÚP. Ak nezrušíme električkové radiály dosť stúpne objem vlkm a vozokm, ktoré bude treba objednať, aby nám niečo v tom tuneli chodilo. Ak spravíme NDS na báze električky nárast nebude taký veľký.
Re #96626 Marcelllooo: Čím je tunel DOPRAVNE odôvodnenejší ako estakáda?
Re #96631 Marcelllooo: Ako sa mala riešiť podľa teba Petržalka ak nie koľajovo? Prečo stále chceš riešiť koncepčne, no vždy iba Petržalku a zvyšok mesta nechávaš v súčasnom stave? Čo teda riešiš koncepčne dopravu Petržalka - Pezinok vlakom?
Re #96706 Marcelllooo: 2. -: Lenže by mal poriešiť väčšinu najdôležitejších ťahov, čo TEN-T 17 nerieši.
4.-: Lenže ty si v prípsevku #96540 tvrdil, že "Je to nazor drvivej vacsiny ludi, ktori byvaju v susedstve tohoto koridoru a mam splnomocnenie hovorit aj v ich mene, co taktiez robim." Lenže pri tom koridore nie je len váš dom, teda nemáš legitimitu prehlasovať svoje názory ako názory všetkých Petržalčanov a pokiaľ to akceptuje nejaky úradník, nekoná správne. A čo sa týka toho uznesenia domovej schôdze, pokiaľ viem úlohou spoločenstva nie je byť účastníkom správneho konania vo veci výstavby dráhy ani akéhokoľvek iného, keďže podľa zákona "Spoločenstvo môže vykonávať len činnosti vymedzené zákonom o vlastnítve bytov a nebytových priestorov" a tam som si nič o účasti v správnom konaní nevšimol. Ale dobre nejak ťa splnomocnili, takže legitimita pri zastupovaní tvojho vchodu tu je, čo však neoprávňuje k žiadnej oficialnej činnosti v daných konaniach.
5.-: Zle som formuloval, pravdepodobne to bude znášať mesto. A mimochodom poplatky za dopravnu cestu na 1 vlkm sú tuším najdrahšie v strednej Európe, zatiaľčo pri električke tento poplatok odpadá. Snáď si nemyslíš, že ZSSK by to prevádzkovala bez dotácie.
6.-: Koľajnice sú súčasť zvršku.
Re #96710 Marcelllooo: Tebe asi nič nehovorí pojem rýchlodrážna električková trať, že?
Re #96722 Ike: Školský rok začína 1.9. a končí 31. 8. nasledujúceho roka, je to buď v školskom zákone, alebo dakej vyhlaške volá sa o oraganizácii školského roka, alebo tak nejak, ak je ešte platná.
Re #96711 Marcelllooo: Električkou to byť nemôže, lebo na železničné vozidlá sa vzťahujú iné normy.
Re #96725 Marcelllooo: 3. Odkopči sem z jaspi paragraf, ktorý ťa splnomocňuje konať v ich mene v správnom konaní.