Reply on: tr3mp #96638:
Riesime Petrzalku a NS MHD ale koncepcne a systemovo a v nadveznosti aj na ine mestske casti.Vyhladovo sa rata aj s Z-V vetvou s centralnym podzemnym okruhom, ale na jeho realizaciu nie su peniaze. To nie je moj vymysel, ani som to tak ja neurcil. Robim s tym, co je. Riesenie i dovody som tu uviedol. Myslim, ze si ich spracoval a spracoval spravne, ako som aj ja spracoval tvoje doterajsie podnety.
tr3mp, ak mozes, uved tie dalsie suvislosti, ktore hovoria proti vlakovemu rieseniu NS MHD.
tr3mp
A v prípade diskusie o celomestskej doprave sem patrí aj Dúbravka či Karlova Ves. Koncepčný návrh má totiž zahŕňať aj perspektívne rozšírenie obsluhy o ďalšie časti mesta - čo je práve slabina železničného návrhu. (Sám spomínaš, že železničný návrh vyrieši Petržalku a ostatné časti zostanú tak, ako sú, prinajmenšom na určitý čas.)
Samozrejme, ak hovoríme o spojení Petržalky s oblasťou Dostojevského radu, Karadžičovej, Trnavského mýta a pár ďalších lokalít, tak železničné riešenie je najvhodnejšie a najekonimickejšie. Ale železničné riešenie úplne ignoruje niektoré prepravné toky a naviac aj komplikuje ich budúce riešenie (na požiadanie rozvediem).