Reply on: zakaznik #95470:
Blbé je, že relácia, kde sa párkrát denne zaplnáí ten kĺb nie je relácia, kde sa ten kĺb zaplní celodenne, relácvia, kde sa zaplní kĺb raz za hodinu nie je relácia na železnicu ako nosný systém a na záver, v niektorých takýchto reláciách použitie železnice ako nosného systému by videlo k odlivu cestujúcich do IAD.
tr3mp
Mimochodom, nejaká dopravácka hlava (zrejme niektorá z tých, ktoré prezentovali idey na trasovanie nosného systému založeného na báze elektičky okolo roku 2003) vymyslela aj zaujímavý nápad: pri rekonštrukcii mosta by krajné mostné polia boli na brehu zaústené v omnoho menšej výške, zároveň by však stred mosta bol zvýšený oproti dnešnému stavu. Celý most by tak bol v stálom stúpaní a klesaní. Výsledkom by bolo, že oproti dnešnému stavu by mohla trať (cesta) zo Starého mosta vchádzať na Šafko omnoho nižšie (snáď aj rovno do podzemia). Neprepočítaval som to, inžinier sice som, ale nie stavebný