Reply on: tr3mp #95663:
Hmm, a odkedy nie je elektricka zeleznicnou trakciou? Co sa noriem tyka, meni sa len pripustny, ci uvazovany tlak na napravu a v pripade BA aj rozchod, co ma suvis len s podlozim trate. Ale v pripade elektricky je norma zhodna pre lahku osobnu zeleznicnu dopravu...Technicke normy sa za poslednych 50 rokov zmenili vyznamnym sposobom, ako aj konstrukcia vozidiel. Ake bolo technicke riesenie a projekt starej petrzalskej elektricky neviem a takze sa k nemu neviem ani vyjadrit (mozno bola ta rampa inak riesenia - naozaj neviem), ale urcite sa to neda odbit tvojim pseudoargumentom, ze dakedy to tak fungovalo, tak to bude aj teraz. Lebo nevieme, ci to tak kedysi fungovalo a nevieme ani, ci to tak bude fungovat dnes.
K tomu tvojmu napadu, teoreticky to mozno mozne je, ale prakticky je to otazka. To sa bude riesit prave v projekte, ktory sa ma zacat teraz vypracuvat. Uvidime, co nam este cas prinesie.
Ale principálne to možné je a tá myšlienka stojí minimálne za zváženie. ?
zakaznik
Po tvojom vyhlásení: "Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke." ti bol ponúknutý k preštudovaniu Plán dopravnej obsluhy BSK, ktorý si zhodil zo stola s tým, že už Ťa to nezaujíma.
Predpokladám, že sa to znova zopakuje, keď sem tr3mp hodí tie svoje výpočty. ?
(Pozn.: Ja osobne som neštudoval dopravu ani som tu v r. 2004 ešte nebol na fóre.)