Reply on: zakaznik #95656:
Nedalo mi to teda a precital som si tu studie. Prvych 24. stran bolo vseobecny popis a metodika vypracovavania dopravnej studie. Zaujimave je, ze sa tam tvrdi to iste, co som ja tvrdil a stale tvrdim tu ohladom postupu pri tvorbe dopravneho riesenia.... ?Precital som si aj zvysok tej studie a nikde som sa tam nedocital, ze by sa uvazovalo s MHD pre Pezinok alebo ze by tam boli na to predpoklady... Prave naopak, uvazuje sa o (mikro)regionalnej autobudovej doprave (cize nielen MHD).
Nosnym systemom ma byt zeleznicny koridor 120, ako som aj ja tvrdil.
Takze o com je este rec?
zakaznik
Po tvojom vyhlásení: "Treba si uvedomit, ze za linkovanim su nielen dopravne potreby ludi, ale hlavne konomika dopravneho riesenia. Nazdavam sa, ze navrh lokalneho busu od vlaku by sa ekonomicky neoplatil; resp. na to, aby sa oplatil by muselo byt cestovne neakceptovatelne vysoke." ti bol ponúknutý k preštudovaniu Plán dopravnej obsluhy BSK, ktorý si zhodil zo stola s tým, že už Ťa to nezaujíma.
Predpokladám, že sa to znova zopakuje, keď sem tr3mp hodí tie svoje výpočty. ?
(Pozn.: Ja osobne som neštudoval dopravu ani som tu v r. 2004 ešte nebol na fóre.)