to logo mali dať aj na predné a zadné čelá vozidiel.. samozrejme bez nápisu "Dopravný podnik Bratislava"...
nechápem, ako to tam mohli nedať.. Som si myslel, že to bude samozrejmosť..
nastastie imhd nieje stranka DPB a aj planuje ostat nezavisla, take ten paskvil sem urcite nedaju. Jedine keby chceli byt dosledni, tak by to miniaturne logo na eline v rohu zmenili, ale inac mozme byt v klude ?
Nevidím dôvod prečo by tu malo byť keď to logo nespĺňa podmienky aké boli zadané. Dať ho sem by bolo ako vyjadrenie súhlasu s tým logom. Dobre vieme všetcia, že okrem toho, že to logo vyzerá mizerne tak ešte je to aj podvod.
"v SADkach stale este jazdia klbove busy (mozno v SL nie, ale inde hej) a nikomu to nevadi"
- "Dopravno-sociologický prieskum BSK
Prevažujúce požiadavky cestujúcich na skvalitnenie cestovania VHD (% respondentov):
1. 49,7 kratšia doba cestovania
2. 40,7 hustejšie intervaly spojov
3. 38,4 lepšie časové zosúladenie spojov" ?
- však OK, som napísal, že by som kupoval max. 15 metrové, čo je takmer náhrada za kĺbové Vrakosky a Ikáčiky (keď odmyslíme kĺb). 18 a 3/4-metrová SORka sa _mne osobne_ nepozdáva na PAL, bodka. ?
Presne tak, len o to ide, o nič viac. Aj Ciltelisy a ostatné testované vozidlá nech by boli akokoľvek dobré sa tu ťažko objavia. Tender na nové klbáky aj svojím časovým posunutím nahráva SOR a zas tam spraví svoje aj cena a potom dlhodobé pozitívne skúsenosti s už nakúpenými SOR-kami.
"vyhoda 2x bus je oproti 1x klbak v tom, ze su to akoby dve pokladne, teda mnozstvo ludi ide dvoma pokladnami ako jednou... cize nastup je 2x rychlejsi..."
No bojím sa, že ľudia majú tendenciu napchať sa čo najviac do prvého vozidla. ?
Boli. Ale aj tak si vacsina kupovala listok u vodica. Rovnako ako dnes si ludia kupuju kazdy jednotlivy listok u vodica a v SADkach stale este jazdia klbove busy (mozno v SL nie, ale inde hej) a nikomu to nevadi. Hladas buduce problemy tam, kde teraz nie su?
Nizkopodlazne (resp. Low-entry) busy by mali byt uz pomaly, ale isto standardom aj na primestskych linkach - vzhladom na urychlenie nastupu, specialne po tom ako odpadne kupovanie listkov u vodica. A ad. klbaky: ono, tie dva kratke busy aj stoja viac a nie vzdy naplnis dva kratke vozy aj ked klbak by si naplnil.
O tom maximálne pochybujem. Čisto teoretický príklad - keby SL mali nakupovať nové vozidlá a mali by to byť Karosy, tak je na výber normálny Crossway a Crossway LE. A čo myslíš, čo kúpia? Jednoznačne normálny Crossway! A žiadne kĺbáky už nebudú, veď 2x 12 metrov za sebou je viac, ako 18,75.
enumaelish