Boli. Ale aj tak si vacsina kupovala listok u vodica. Rovnako ako dnes si ludia kupuju kazdy jednotlivy listok u vodica a v SADkach stale este jazdia klbove busy (mozno v SL nie, ale inde hej) a nikomu to nevadi. Hladas buduce problemy tam, kde teraz nie su?
Nizkopodlazne (resp. Low-entry) busy by mali byt uz pomaly, ale isto standardom aj na primestskych linkach - vzhladom na urychlenie nastupu, specialne po tom ako odpadne kupovanie listkov u vodica. A ad. klbaky: ono, tie dva kratke busy aj stoja viac a nie vzdy naplnis dva kratke vozy aj ked klbak by si naplnil.
O tom maximálne pochybujem. Čisto teoretický príklad - keby SL mali nakupovať nové vozidlá a mali by to byť Karosy, tak je na výber normálny Crossway a Crossway LE. A čo myslíš, čo kúpia? Jednoznačne normálny Crossway! A žiadne kĺbáky už nebudú, veď 2x 12 metrov za sebou je viac, ako 18,75.
ale ano, dojde, len budu v ocakavani, ze sa to sem aj nakupi, asi tak ako ked tu pred volbami predvadzali 5 clankovu Klaru. aj vyjadrenia boli take, ze sa do Bratislavy nakupia...
A ludia budu zas chvilu v dobrom pocite svetlejsich zajtrajskov...
Načo tu vôbec testujú Capacity keď nedávno bolo uvedené, že cesty v BA niesú na to v najlepšom stave? Je to možno dobrá akcia na oko pre občanov, každého totiž opantá nový krásny bus ale nikomu z bežných ľudí nedojde, že je tu len na skúške...
Pamatas si na stare dobre strojceky zn. Setright? Pouzivali sa u vsetkych podnikov CSAD v Ceskoslovensku, vodic na ciselniku, ktory pripominal objektiv premakaneho fotoaparatu, nastavil pozadovane hodnoty, zakrutil takou malou klukou a z mechanizmu vyliezol asi 5-centimetrovy kus papierovej pasky, na ktorom bol vytlaceny cestovny listok. Urcite to "zdrzovalo" viac ako akykolvek elektronicky system pouzivany dnes. A predsa u vacsiny podnikov CSAD jazdili klbove autobusy a nevadilo to.
ale nie... vyhoda 2x bus je oproti 1x klbak v tom, ze su to akoby dve pokladne, teda mnozstvo ludi ide dvoma pokladnami ako jednou... cize nastup je 2x rychlejsi...
zial tam vyhody 2 busov tam koncia...
v ostatnych situaciach vyhrava klbak
napriek tomu, že nekritickí zbožňovači SL sú proti, tak tebou uvedené relácie sú zrelé na železnicu ako nosný systém. Slovak... Liiiiiines... Slovak...
zakaznik