Reply on: Ámos #95163:
Len dodam, ze Ikarusy 4xx boli v roku 1995 podstatne drahsie ako Karosy B 7xx. Akurat ze Karosa nevedela dodat viac ako 7 kusov (a samozrejme, 700-kovy rad mal vyssiu podlahu, vyrobca nevedel urobit velku kabinu vodica (osobne moznost vyhradit 1. dvere len pre vodica za riesenie nepovazujem), mal starsie prvky a celkovo sa vyzorom a vybavenim s Ikarusmi 4xx porovnavat nedal, cize je jasne, preco mal nizsiu cenu). A dnes je pekne vidno, co z toho bola lepsia kupa - ci 12 Ikarusov 435, z ktorych jazdi 12, alebo 7 Karos B 741, z ktorych jazdia tusim 4. Skor by ma zaujimalo, aky bol dovod nekupenia Ikarusov 412 a 417, kedze boli oproti vysokopodlaznym verziam drahsie len o niekolko sto tisic.
Majkl