Ale hovorí, prečo sa pýtaš?


Siemens by totiž podstatne menej zarobil, keby tam neosadil tie efektné a najmä drahé dotykové tlačítka s istotne ešte drahšími navádzacími prúžkami pre nevidiacich (ktoré schvaľujem, ale som si skoro istý, že za ne účtuje neúmernú cenu), a výbehovú dopytovú riadiacu jednotku, ktorú už nemá kde inde predať, lebo vo zvyšku sveta chcú modernejšie 
Ike
- mensie emisie (auta by sa snazili dojst na krizovatku tak aby len zaradili dvojku a isli - ziadne zbytocne stlacanie plynu)
- zvysena plynulost premavky
- pri niektorych autobusovych zastavkach moznost nastupu
(napr SAV... dojde 63 a tesne pred odchodom skoci cervena... tak necha otvorene dvere a zavrie ich az 5s pred skocenim zelenej - aj bezci zo SAV zastavky pre 83 a pod by stihali)