Príležitostne zájdem otestovať. Tam som už raz bol a neuspokojili ma - v sobotu večer nevarili. Ale podľa webu je Kneipe nejaká upravená, tak sa hádam pomery zmenili.
Zahradník nič vtom duchu, ze elektricka nemoze horet netvrdil.
Re #94006 kecho: podnikanie v zasadach jesitnosti ide rychlo dosraciek. Solaris svojich nemeckych zakaznikov zda sa netratil, tak preco by ho mala zaujimat nejaka Bratislava kde sa nakupuju busy raz za uhrosky rok pri zatmeni slnka.
Re #94011 hoppusmark01: Ako si dosiel nato, ze sa bude kupovat 160ks busov? Bude ich tak 30! Okrem ineho Bratislava nie je v pozicii aby si mohla vyberat.
Re #94016 S499.1023: NEbodaj si cakal, ze vyskocia a budu radi!
Re #94021 S499.1023: Chces mi povedat ze v serii nebudu priblble schodiky vsade po buse?
Re #94022 S499.1023: A je to pravda, ze pri vyklopnych vetrakoch ich velkost nehra rolu, lebo nejak skrz obtekanie vzduchu nepustia dovnutra viac vzduchu ako mensie?
"Nejspolehlivějšími vozy o stáří osm a devět let byly Porsche Boxster a 911 a Mercedes SL a v kategorii deseti a 11letých vozů se nejlépe umístily Porsche 911, Mercedes SL a Toyota RAV4."
Neviem, či si ich Bratislava môže finančne dovoliť ale ak si ich môže dovoliť trabárs minidopravca Martin Uher v PID-e, tak asi áno.
Civilizované mestá v civilizovaných krajinách (napríklad Plzeň) nakupujú vozidlá vrátane servisu a potom im môže byť jedno, či majú 2 alebo 14 značiek.
Si predstav, že kedysi nemal nikto reálne vyskúšané ani Citaro, ani Citybus, ani Solaris. Vždy musel byť niekto prvý, kto to kúpil a ten za to dostal nejaké výhody.
Je zaujímavé, že ani podstatne bohatšie nemecké mestá nenakupujú vždy len 100% NP vozidlá (napríklad Bombardier NGT 12 DD, Bombardier Flexity Classic, Alstom NGT .
Z jednoduchého dôvodu, otočné podvozky a 100% nízkopodlažnosť vyúsťujú do extrémne drahej prevádzky, náročnej údržbya vysokých nápravových tlakov.
keď si Bukurešť môže dovoliť nakúpiť 1000 Citár, BA si podľa mňa 160 dovoliť môže..
Okrem toho niekde (k-report?) som čítal, že Praha uvažovala tiež o Citarách, pretože stáli toľko isto ako Citelis! Nakoniec sa rozhodli pre Citelis len kvôli tomu, lebo Irisbus im dal dlhšiu záruku..
Je, ale to je údajne kvôli vodičom.
Ale ani mne sa nepozdáva ZV Hl. St. Tá 3710 nech je "majiteľ" aký je, ale má oveľa viac výhod ako ZV ako hentá modrá šopa.
Keď už chceli machorvať, mali robiť ZV namiesto kolóny, ktorá denne nevypravuje služby. Dispozičné ZV Nový most, Pri Kríži, Čiližská, ktoré nikdy neboli oficiálne zrušené, ale nie je v silách patričnej DP to dnes vypraviť. To nech robia dojazdy Blava s modrými hajtrami. Na stanicu nech nechajú 3710.
nie som proti Mercedesu, ale myslis, ze si ich Bratislava moze financne dovolit? Nemyslim len nakupne ceny, ale aj dalej servis, nahradne diely... Okrem toho sa uz vedenie DPB vyjadrilo, ze nechce mat viacero znaciek, ale len 1-2.
Utiahnuť by možno utiahli ale vozidlo s takými dynamickými vlastnosťami si môžu nechať. Ostraváci (aj Šalingraďania) asi vedeli, prečo tie vajíčka ťahajú výlučne za asynchrónmi.
A aký problém s adhéziou? Však aj preplnená K2 môže do Dúbravky ? .
Pán si asi neuvedomuje rozdiel medzi prototypom a sériou a taktiež si neuvedomuje, že vo vozidle bude to, čo si zákazník zaplatí. V lacnom buse bude preglejka, v drahšom sklo.
To sú dve lži. Poruchovosť jednoho konkrétneho Citara v NR rozhodne NEZNAMENÁ, že Citará SÚ poruchové a rozhodne NIE JE pravdou, že by Mercedes nevyrábal Citaro bez fotobunky pri posledných dverách (čo, okrem iného, nie je žiadna požiadavka euronormy).
To bude skôr fantázia niekoho, ktro chce za každú cenu zabrániť tomu, aby sa o Mercedesoch čo len uvažovalo.
A s tou euronormou to bude asi podobné ako s posuvnými oknami, že? Stále to bola euronorma ale keď sa poukázalo na to, že vozidlá v Grécku a Maďarsku majú veľké posuvné okná, tak to NÁHLE nebol problém.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
S499.1023