K tým novým autobusom už len toľko, že nákup 160 kusov autobusov je jedinečnou príležitosťou, aby sme tu mali aspoň časť vozového parku zloženú z kvalitných autobusov, za ktoré by sme sa nemuseli hanbiť.. Kúpa SORky, ktorú ešte nemá nikto reálne vyskúšanú, môže byť vyhodením peňazí.. Ak sa tá SORka časom osvedčí u iných DP, a bude naozaj taká bezporuchová, tak pri ďalšom nákupe nových autobusov nemám nič proti, aby sa kúpili SORky...
Ale pri tomto nákupe nie...
Ale pri tomto nákupe nie...
enumaelish
Zvlášť zaujímavé sú tie stavebné plány tratí v Prahe :
Plánované tramvajové tratě (TT) Termín zprovoznění Délka dvojkolejných
úseků (km)
TT Laurová - Radlická 2008 0,75km
TT Podbaba - ČD Podbaba 2010 0,4km
TT Barrandov – Slivenec 2010 1,51km
TT Počernická - Sídliště Malešice 2011 2,08km
TT Václavské náměstí 2011 0,57km
TT Sídliště Modřany - Nové Dvory 2014 2,44km
TT ČD Podbaba – Suchdol 2014 4,48km
TT Zlíchov – Dvorce 2014 0,37km
TT Divoká Šárka - Sídliště Dědina 2016 1,57km
Celkem: 14,17km