Mám technickú otázku k tej horiacej električke:
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
810zssk
Velmi dobry clanok! Mala uputavka:
"Na celom tom všetkom je však zarážajúci fakt, že v dopravnej firme, prevádzkovanej v Bratislave, dochádza k podobným udalostiam nezvyčajne často. V posledných rokoch došlo v Bratislave k požiarom viac ako 20 autobusov rôznych značiek. Dodám tiež, že jedným z prvých zdrojov informácií teraz, ako aj vlani v máji, bola jedna zo slovenských televíznych staníc. Podľa neoficiálnych informácií je jedným z podielníkov tejto televíznej stanice osoba, ktorá je taktiež podielníkom spoločnosti, ktorá vyrába autobusy v Českej republike a predáva ich, okrem iného aj na Slovensku." - presne tak!!! O tomto by sa malo pisat, a nie davat do sprav ako Branko pred horiacou elektrickou tvrdi ze elektricka horiet nemoze.