Mám technickú otázku k tej horiacej električke:
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
Čo tam vlastne horelo? Vie to niekto presne? Podľa záberov ktoré som videl v TV som mal pocit že IGK vrazilo do tramvaje v mieste linkového stykača, vedľa malej tykačovej skrine. Je možné že auto nárazom zoplo LS tak, že sa už nevypol, napriek tomu že vodič vozidlo zastavil? Totiž to by vysvetlovalo prečo sa začalo dymiť zo zrýchlovača a následne to išlo von z nasávacich mriežok MGčka (predpokladám že vodič vypol riadenie, ale prúd stále tiekol ZR do skratu). V záberoch TV bolo pekne vidieť ako hasiči odkryli ZR zvrchu a striekali na neho. Môže to niekto potvrdiť, či to mohlo byť tak ako predpokladám?
Mike
Čiližská: napr. príchod :33, odchod :00, teda máš tam 27 min, z toho je: 4 minúty čas na vyraovnanie meškania. 2 minúty čas na obrat, teda z výstupnej zastávky cez to rozbité obratisko až na nástupnú zastávku. 3 minúty technologický čas: na prezretie voz, interiér, exteriér, príp. pozreť kolové šróby, nahustenosť pneumatík a neviem čo ešte uznáš za vhodné. Ostáva 18 minút - to je prestávka. Pokiaľ meškáš 7 minút na príchod na Čiližskú, prišiel si o čas na vyrovnanie meškania (na to určený) a o technologický čas, ale čas na obrat a prestávku máš v plnom trvaní, teda si neprišiel ani o sekundu. Môžem vysvetliť aj osobne dakedy ?