ako vies vystret sa trochu sa prejst pripadne vyprazdnit mocovy mechur a to ked urobis ze prides na konecnu z meskanim a us mas aj meskanie na odchod tak sa najde co ti to vitkne ze si hned nesiel
? no tak tam to poznam mam ju v pondelok a vo stvrtok us som cely tesivy a v sobotu rano to je exotika na šafku sa to vali z 95 us o 6 30 sa to tam hrne ☠
Keď ideš do mínusu neprichádzaš zákonite o prestávky, lebo na každej konečnej máš 3 minúty na vyrovnanie meškania, to nie je prestávka! Pri linkách 78 a 83 máš na konečnej 4 minúty na vyrovnanie meškania. Prestávka je mimo toho.
Vyriešiť by sa to dalo celkom jednoducho - nech dôchodcovia nad 70 r. nejazdia zadarmo, ale povedzme za 1 Sk a hned budu menej cestovat... Zakazat by som im nic nezakazoval, aj oni mozu ist k lekarovi a pod., ale aby zbytocne nepestovali nakupnu turistiku, ako napr. z Petrzalky na Mileticku, vsak na linke 50 to urcite poznas... ?
? Prepač ale teraz co napisem bude z mojej strany dost sadisticke
Co ma clovek ktory poriadne nevie us chodit behat po busoch a tym padom vsetkych zdrzovat svojoj pritomnostou co viem tak grafikon je stavany na 18s na zastavku pokial si tam dlhsie tak normalnou jazdou ides do minusu Takze ja ako vodic prichadzam o svoje pretavky ale samozrejme nikoho to nezaujima.Ja by som im zakazal pouzivat MHD po vonku nech sa prechadzaju ale prosim nech nelezu do busou a hlavne ked sa ti to ide vsetko sackovat cez predne dvere to chitam druhe stavi A co ma najvaic doraza tak to su ich prechadzky po lese zo 43 na patronke nastupia a podaktori ani vystupit nechcu pri lesoparku normlane ich treba vyhnat ☠
Vymysli system ako zabezpecit aby sa presne o polnoci v den spustenia BID zmenili vyvesky a posli ho do DPB, SL a ZSSK. Urcite to radi zrealizuju. Ja decembrovy termin vidim realne.
Gratulujem ? BID nebude ani v decembri, prvé odloženie projektu a nie posledné. Podľa mňa ešte keď sa to spustí, tak to bude všetko "rozrýpané" nedorobené, na zastávkach 2 typy výveskov a grafikonov podobne ako pri prechode z označovania nočákov 5xx na Nxx. Zvlásť sa teším na rozmanité označenie samotných liniek na displejoch ktoré budú ukazovať všemožné farby, čísla a trasy, len nie tie ktoré majú. To bude potom BDD - BA Disintegrovaná Doprava ?
No teraz si ma zneistil... Ono jak pozeram fotky toho prototypu, tak ma dost podobny nater ako Veolia, cize je v klude mozne ze som sa pomylil. Cize na ten prototyp v Slovnafte zabudnite ?
Aha, tak preto sa Beus zastával šoférov ? obdivujem šoférov, lebo dakedy idú po cestách v otrasnom stave a v rôznych podmienkach. V každej profesii sú flákači a poctivci a medzi šoférmi sú takí tiež. Ja som Beusa nekritizoval, neviem ako jazdí. Mimo toho všetkého, sa pri nedávnej razii medzi šoférmi autobusov (po celom Slovensku) našli takí čo nafúkali dáke promile a nebolo to málo šoférov. Ja som nikoho neurazil menovite ale ak tak s obľubou prehliadaš stále častejšie nehody v MHD, tak dúfam, že budeš triezvejší keď sa ti dáka prihodí a najlepšie s úrazom. Človek sa nikdy nepoučí pokým nezažije. Určite to neni ani pre šoféra príjemný zážitok mať nehodu, viem si predstaviť ten šok a neskôr obavy o prácu ?
ja som tu riesil hlavne tych chudakov, co nemozu ani poriadne chodit... a presne toto som mal na mysli, presmerovanim L84 su teraz nuteni chodit na Bulikovu ?
teraz nemozu vyuzivat 184 tak ako predtym 84, zial niekde sa muselo skrtat a niekto na to musel doplatit
Keď Ti nabehne auto odhocikiaľ do Tvojho pruhu, máš tri možnosti
a) strhnúť volant doprava a riskovať stĺp,
b) strhnúť volant doľava a riskovať kolíziu s niekým úplne nezainteresovaným, ktorý ide v súbežnom pruhu alebo v protismere,
c) nestrhnúť vôbec a napáliť do debila pred sebou.
Ale nemáš čas na to, aby si si urobil SWOT a vybral najlepšie riešenie. Musíš reagovať v zlomku sekundy a to robíš nie podľa rozumu, ale inštinktívne. Vodič tohto busu inštiktívne strhol volant doprava - no a čo? Mne red časom skočil pred auto srnec zľava a keby som strhol doľava, čelne by som sa zrazil s protiidúcim vozidlom. Našťastie som len brzdil a tak som nezabil protiidúceho vodiča, ale len toho srnca.
To, či tam jazdil aj prototypový voz neviem potvrdiť. Každopádne tam už rok jazdí normálne sériovo vyrobený hrbatý čiastočne nízkopodlažný štvordverový SOR BN 12 č. NR-057DT.
Automaty udrziava myslim spolocnost Mikomat, cestovne poriadky si vylepuje sam DPB, ma na to ludi (viacero aj z tohto fora).. co sa tyka zastavok tak to neviem, to nech povie niekto mudrejsi, ale tipujem ze tiez DPB.
Samozrejme. Nemoze horiet vobec nic, iba Solaris. Dokonca aj ten najsambezpecnejsi Tambus horiet nemoze, to sa nam len zdalo, vsak oni su uplne bezpecne..
hoppusmark: Ikarus 435.18 nedokáže ísť na rovine 100 km/h z celkom prostého dôvodu - jeho sprevodovanie a konštrukcia motora (ktorou sú obmedzené maximálne otáčky) mu to jednoducho neumožňuje. Tá 80 už znie reálnejšie, ale je to ešte dosť na hranici fyzických možností.
Ďalším dôvodom na pochybnosti (aj o tej 80) je už spomínaná karta, na ktorú sa rýchlosť zapisuje, a máloktorý vodič by takto flagrantne porušoval 60-tku, ktorá je zakotvená v D1/3 (hoci by na danom úseku aj bola povolená vyššia rýchlosť) a riskoval tak svoje ťažko zarobené prémie
Tretia vec je, že na údaje tachometrov autobusov sa spoliehať nedá, ukazujú naozaj všelijako.
Takže naozaj to bol jedine tvoj subjektívny pocit z rozbitej cesty, vymlátených tlmičov a pouvoľňovaných častí interiéru
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Sati