Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: pepke #92889:
inak neviete niekto, čo sú to za prístrešky také murované, napr. na Astronomickej smerom do Vrakune, alebo Jarovce, tuším aj pri Markíze je taký...
Reply on: Emo #92888:
podľa mňa by prístrešok v ideálnom (u nás určite nie reálnom) prípade by mal byť všade tam, kde je to obývané a nastupujú tam ľudia, hoci aj málo (povedzme že okrem takých extrémov ako napr. Potočná či Vodostav, Lieskovec a pod.) no v súčasných podmienkach by ich mohli aspoň umiestňovať rozumne...
Reply on: 810zssk #92845:
Prístrešok je zbytočný všade tam, kde nastupuje málo ľudí. Poviem Ti iný príklad: zastávka Rusovská cesta (minimálne) v smere do Petržalky. V 90 % prípadov tam nenastupuje nikto a ak, tak 1 človek.
Reply on: Martin Fundárek #92883:
To záleží hlavne na tom, aká bude tarifa. Ak začne niekto blbnúť so spravodlivou tarifou, tak vyfuckujú BID. Ak bude normálna časová tarifa, ktorá sa mu vyplatí po 3 týždňoch, tak vyfuckujú trnaváky.
Reply on: S499.1023 #92884:
Máš pravdu, priamo zakázané to nie je. Ale tiež je pravda, že v praxi sa to používa asi najviac. Jediná iná možnosť ktorá mi napadá, je platiť podľa prepravných prúdov na jednotlivých smeroch.
Reply on: N/A #92839:
Môže to byť tak, ako je to aj v Prahe - po opustení úseku BID sa linka plynule zmení na bežnú SAD linku. V integrovanom úseku môžu platiť obe tarify.
Reply on: Emo #92824:
Presne tak, ja vo výrazoch "primerane" a "vzájomná dohoda" nevidím žiadny explicitný zákaz.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #92862:
Bude zaujímavé, ako cestujúca verejnosť zareaguje po zavedení BIDu. Či uprednostnia linky BID a vybodnú sa na myjaváky, trnaváky a podobne, alebo sa naopak vyignorujú na BID s prestupom a "zahraničné" linky budú praskať vo švíkoch.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #92862:
Inak máš pravdu, že na Cajlanskej nastupuje a vystupuje dosť ľudí. To však mal plán zohľadniť a v analýze údajov rozdeliť úsek Pezinok - Vinosady na dva.
Inak zarážajúce je, že redukcie či pridania nie sú v pláne odôvodňované.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: Ámos #92862:

"86% je ratane medzi zastavkami Vinosady (Modranská) - Pezinok (namestie)?"
Bohvie. Veď si pozri tie prílohy, ako blbo sú urobené.
"Medzi 6.00 a 8.00 ide z Vinosad do Pezinku 15 spojov."
Ja som rátal spoje z Modry Štúrova do Pezinka a našiel som ich 19, a to len SL, žiadna Trnava, Myjava a pod. Ale nie všetky zastavujú vo Vinosadoch.
"Hovorim o spojoch iduce cez Budmerice a Vistuk. Prave cast tychto ludi ti zo spojov medzi Modrou a Pezinkom zmizne."
To je dobrý argument, beriem. V období medzi 6.00 a 8.00 sú to dva spoje.
Reply on: pepke #92879:
Áno, díky, už som to našiel: "It is called Köpcsény in Hungarian, Kopčany in Slovak and Gijeca in Croatian".
Reply on: Mike #92771:
"Áno Kopčany sú po nemecky Kitsee" - nie náhodou Berg?
Reply on: Ámos #92875:
F.U.C.K - Smilstvo s povolením kráľa; U - you; Ain't I wrong?
Reply on: 810zssk #92873:
presnejsie 1.12.1987, co je pred 20 rokmi (nuz ale tak niektorym asi nic nehovori C 744 🙂 )
Reply on: 810zssk #92873:
Fornication Under Consent of the King U.
Reply on: 810zssk #92873:
Samozrejme v Bratislave s velkym B.
Reply on: Jakub1 #92870:
Prosim, presmerujte sa na ICQ, alebo mail 😉

Re #92871 Zlin_24Tr: V bratislave uz od roku 1987 jadzila Karosa C744.
Nechci kazit redaktorům radost, ale nadpis "Spomienka na kĺbové Karosy, ktoré začali jazdiť pred 20 rokmi" je velmi zádějící...
První B741 pro Bratislavu /a první sériová B741/ byla vyrobena 1991. A to mi vychází na 17let /což jistě není víc jak 20/. ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.