mne je jasné, že prístrešok by sa hodil prakticky všade, ale myslím, že v podmienkach BA (predpokladám, že aj finančných), je naozaj mrhanie prístreškami na zastávkach typu Čunovo a pod. Alebo aj napr. na zastávke Jesenského (tam, kde stojí len L17), i keď v centre by to asi malo vyzerať čo najlepšie...
V tej obsluznosti nie su zobrazene a zaratane spoje zacinajuce v inych krajoch. Napriklad Trnava - Modra - BA.
Ono aj tak busy v relacii Modra - Pezinok plne nechodia. Naplnaju sa az v Pezinku.
Mozno by bolo dobre doplnit plan aj vytazenostou jednotlivych smerov.
A co sa tyka slabej odbronosti teoretickej casti, plan nie je robeny pre odbornikov ako si ty ale pre posrancov mesta/kraja. Tak aby aj oni pochopili...
Comu vsak nerozumiem, je preco skleneny pristresok v dorbom stave (aspon ked som chodil do Cunova bol) menili za iny. Radsej mohli dat pristresok tam kde nie je a stava tam vela ludi. Napr. zastavka Budatinska pre L93.
je to z dovodov priestorovych a majetkopravnych. Zastavka pred konecnou pristresok nepotrebuje. Nikto nebude cakat na bus s 20 minutovym intervalom na vzdialenost, ktoru pesi prejde za 10 min.
A koľko by stál lístok na 2 zóny? (jedna zóna Slovnensko, druhá Rakúsko ?). Inak predpokladám, že ten lístok za 1,70€ je dotovaný, zatiaľ čo ten cez štátnu hranicu už nie, tak preto ten rozdiel.
Re #92838 pepke: Ak si dobre pamätám, tak v Čunove sa kedysi jazdilo obojsmerne len po jednej strane, takže dnešné "opačné" zastávky boli vlastne v smere do Čunova. Po zjednosmernení oboch ramien zostali zastávky na ľavej strane a tam boli aj dosadené prístrešky. Zastávka Čunovo-námestie bola naviac v minulosti výstupná, na súčasnú konečnú bola linka predĺžená až neskôr.
Ja nemám nič v tlačenej forme. Mám koncepciu z mája, kde je zónovanie, a plán dopravnej obsluhy z novembra.
K druhej otázke - určite nebude v prvej etape BID úsek Lakšárska Nová Ves - Bílkove Humence zaradený do BID. S rozširovaním BID do Trnavského kraja sa výhľadovo počíta v ďalších etapách.
V prvej etape je možné, že
1. linka bude premávať až do B.H., ale v L.N.V. si budeš musieť kúpiť nový lístok,
2. linka bude končiť v L.N.V. a do B.H. bude, ak Mikuš dá, jazdiť niečo zo Šaštína.
Tretí variant - že linka bude končiť v L.N.V. a z L.N.V. do B.H. bude jazdiť prípojná linka SL - nie je príliš pravdepodobný. To by som videl ako reálne v Doľanoch či Šamoríne.
ten prístrešok je tam aj tak viac-menej zbytočný, aj na "Čunovo-rázcestie" alebo niektorá z tých zastávok na znamenie medzi Rusovcami a Čunovom, či "Plynárenská" a pod. ...mrhanie prístreškami ☠
Tak som si preštudoval Plán dopravnej obsluhy BSK. Až sa hanbím, že je pod tým podpísaná moja alma mater, pretože teoretická časť vyzerá ako semestrálna práca nejakého beána (BEANUS = Blbý Elév, An Načíná Universitní Studia).
Trasy liniek sú navrhnuté dobre, ale kapacitne sú sem-tam uletené. Na jednej strane výrazne nadbytočná kapacita v Marianke, Miloslavove či Štefanovej, na druhej výrazne poddimenzované úseky, napr. Modra-Pezinok. Modrania by asi na BID kruto doplatili - do Bratislavy by museli v Pezinku prestupovať a ešte by im v špičke okresali spoje do Pezinka o 40 % - pritom v úseku Vinosady-Pezinok je podľa toho istého materiálu dnes kapacitná rezerva len 14 %.
V pláne som nenašiel, ako bude vyzerať doprava na hraniciach kraja. Viaceré obrázky obsahujú množstvo chýb, sú evidentne odfláknuté.
Pôvodná trasa viedla z Wolfsthalu do stanice Berg, odtiaľ do stanice Kopčany južne od Matadorky, kde bola aj vozovňa. Potom sa zatočila doľava a išla popri železničnej stanici.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
N/A