Pokial bude priepustnost komunikacii v Pezinku nadalej rovnaka ako je teraz, rychlo zistia ze sice s prestupom ale o 10 min rychlejsie. Pri ceste do centra (hl. stanica) sa cas moze skratit aj o 15-20 min.
A chceš mi povedať, že lístok za 1,70 € je za ekonomickú cenu bez dotácie?
"Špeciálny cestovný lístok z Kittsee do Bratislavy a späť stojí 4,- € a platí aj na ľubovoľný počet jázd mestskou dopravou v Bratislave až do 03:00 hod. nasledujúceho dňa."
Tak potom sa pýtam, či naozaj treba predĺžiť L80 do Kittsee za nejakú pseudotarifu 1,5 € za jednu jazdu.
A nakoniec, nechcem sa zastávať ZSSK, ale pochybujem o tom, že cenu lístka si stanovuje ZSSK sama len tak z brucha. Určite k tomu dochádza vo vzájomnej dohode s OeBB. Obzvlášť, keď ZSSK v danom úseku bude mať ďaleko nižšie náklady ako OeBB.
Re #92869 bwd: No dneska sa mi darí, pôvodne som tam napísal Kittsee. ?
podľa mňa by prístrešok v ideálnom (u nás určite nie reálnom) prípade by mal byť všade tam, kde je to obývané a nastupujú tam ľudia, hoci aj málo (povedzme že okrem takých extrémov ako napr. Potočná či Vodostav, Lieskovec a pod.) no v súčasných podmienkach by ich mohli aspoň umiestňovať rozumne...
Prístrešok je zbytočný všade tam, kde nastupuje málo ľudí. Poviem Ti iný príklad: zastávka Rusovská cesta (minimálne) v smere do Petržalky. V 90 % prípadov tam nenastupuje nikto a ak, tak 1 človek.
To záleží hlavne na tom, aká bude tarifa. Ak začne niekto blbnúť so spravodlivou tarifou, tak vyfuckujú BID. Ak bude normálna časová tarifa, ktorá sa mu vyplatí po 3 týždňoch, tak vyfuckujú trnaváky.
Máš pravdu, priamo zakázané to nie je. Ale tiež je pravda, že v praxi sa to používa asi najviac. Jediná iná možnosť ktorá mi napadá, je platiť podľa prepravných prúdov na jednotlivých smeroch.
Bude zaujímavé, ako cestujúca verejnosť zareaguje po zavedení BIDu. Či uprednostnia linky BID a vybodnú sa na myjaváky, trnaváky a podobne, alebo sa naopak vyignorujú na BID s prestupom a "zahraničné" linky budú praskať vo švíkoch.
Inak máš pravdu, že na Cajlanskej nastupuje a vystupuje dosť ľudí. To však mal plán zohľadniť a v analýze údajov rozdeliť úsek Pezinok - Vinosady na dva.
Inak zarážajúce je, že redukcie či pridania nie sú v pláne odôvodňované.
"86% je ratane medzi zastavkami Vinosady (Modranská) - Pezinok (namestie)?"
Bohvie. Veď si pozri tie prílohy, ako blbo sú urobené.
"Medzi 6.00 a 8.00 ide z Vinosad do Pezinku 15 spojov."
Ja som rátal spoje z Modry Štúrova do Pezinka a našiel som ich 19, a to len SL, žiadna Trnava, Myjava a pod. Ale nie všetky zastavujú vo Vinosadoch.
"Hovorim o spojoch iduce cez Budmerice a Vistuk. Prave cast tychto ludi ti zo spojov medzi Modrou a Pezinkom zmizne."
To je dobrý argument, beriem. V období medzi 6.00 a 8.00 sú to dva spoje.
drink