Reply on: Loori #90847:
Už sa teším na ten na Molecovej.Hlavne, že sa kvôli predanému pozemku nemôže rozšíriť cesta a postaviť trolejbusová zastávka pri električkovej.
Hlavne, že odstránené stromy vďaka Lidl škatuli budú menej prepúšťať hluk na Svrčiu ulicu, ako otáčajúce sa trolejbusy.
?
ivanbuto
Brzdenie pred "každou výhybkou alebo krížením" samozrejme nie je nutné, pokiaľ sú oné výhybky a kríženia riadne urobené a pokiaľ vodiči vedia, že môžu cez ne jazdiť aj inak ako 15 km/h.
A tieto teórie že "hlavná radiála nech zostane naftová", ktoré v istej podobe hlásajú aj niektoré "osvietené" ? kruhy v DPB, sú nezmyslom, pretože práveže čím je sieť väčšia a viac využívaná, jej prevádzka je menej nákladná. A myslím, že prínos k ekológii na hlavných dopravných tepnách v meste je nezanedbateľný... Taktiež si dovolím tvrdiť, že aj v miernych kopcoch alebo rovno aj na rovinatej ceste má trolejbus v mestskej premávke vhodnejšie jazdné vlastnosti ako autobus.