§ 45
Klamlivá reklama
1. Klamlivou reklamou je šírenie údajov o vlastnom alebo cudzom podniku, jeho výrobkoch alebo výkonoch, ktoré je spôsobilé vyvolať klamlivú predstavu a zaistiť tým vlastnému alebo cudziemu podniku v hospodárskej súťaži prospech na úkor iných súťažiteľov alebo spotrebiteľov.
2. Za šírenie údajov sa považuje oznámenie hovoreným alebo písaným slovom, tlačou, vyobrazením, fotografiou, rozhlasom, televíziou alebo iným oznamovacím prostriedkom.
3. Klamlivým je aj údaj sám o sebe pravdivý, ak vzhľadom na okolnosti a súvislosti, za ktorých sa urobil, môže uviesť do omylu.
§ 46
Klamlivé označenie tovaru a služieb
1. Klamlivým označením tovaru a služieb je každé označenie, ktoré je spôsobilé vyvolať v hospodárskom styku mylnú domnienku, že ním označený tovar alebo služby pochádzajú z určitého štátu, určitej oblasti alebo miesta alebo od určitého výrobcu alebo že vykazujú osobitné charakteristické znaky alebo osobitnú akosť. Nerozhodné je, či označenie bolo uvedené bezprostredne na tovare, obaloch, obchodných písomnostiach a pod. Takisto je nerozhodné, či ku klamlivému označeniu došlo priamo alebo nepriamo a akým prostriedkom sa tak stalo. Ustanovenie § 45 ods. 3 platí obdobne.
2. Klamlivým označením je aj také nesprávne označenie tovaru alebo služieb, ku ktorému je pripojený dodatok slúžiaci na odlíšenie od pravého pôvodu, ako výrazy "druh", "typ", "spôsob" a označenie je napriek tomu spôsobilé vyvolať o pôvode alebo povahe tovaru alebo služieb mylnú domnienku.
dnesna nova a bezpecna nocna doprava:
N31 - stara plynova vrakosa + 2 SBS + smrdiace h0vn0 vo voze
N34 - ikarus 435 po zivotnosti + 0 SBS + 1 vykrikujuci opilec na prvom sedadle
N55 - stary tambus 232 po zivotnosti
495 - ikarus 435 po zivotnosti, neexistujuca linka
atd...esteze jazdim za staru tarifu ?
Re #89682 fobust: Už sa teším, až raz zas bude na železnici kalamita a v jednej v noci dorazia rýchliky a ICčko z východu, ako si 300 ľudí z vlakov bude v automatoch kupovať za drobné lísky. A vo vozidlách ich začnú kontrolovať revízori so slovami: "Dobrý večer dámi a páni, revízia cestovných lístkov. Ako bolo na zábave?"
http://www.kamim.sk/doprava/technika/mb.php 4 riadok z dola na hor sa pise Tieto v turecku vyrabane autobusy su bez konkurencie najporuchovejsie v SAD Nitra, podobnu skusenost maju aj v SAD Presov. ? ?
cize nielen na http://www.imhd.sk/nr/ sa pise ze su poruchove Mercedes-Benz Conecto ?
Re #89752 M3go:
Sneh je forma zrazok.
Zrazky padaju ked je oblacnost.
Oblacnost je ked v prirode a okoli nastava sublimacia a vyparovanie.
Oblacnost je tam kde je tlakova niz.
Oblacnost udrziava teplo, preto ked snezi, nie je brutal zima.
ked je tlakova vys-je to nezlucitelne s oblacnostou
je obloha bez oblakov a zrazok
teplo skor utecie a priroda sa ochladi
vsetko vymrzne a napadany sneh zmrzne...
v rusku sa vyskytnu teploty aj okolo -50°.
Tlakova niz/vys sa moze vystriedat behom tyzdna...
cize jeden tyzden bola len trocha zima a padal sniezik
Dalsi tyzden sniezik vymrzol a zacali im zamrzat vodky a tunely, hoci po sypkom snehu (aky si ocakval) ani stopy... vsade iba snehovo-zmrzuto-vymrznute mantinely... staci?
"When the temperature reaches minus 38 degrees like it did last winter, the road freezes and the result is the attached video taken during a single day with the tunnel camera."
Keď teplota klesne na -38°C ako poslednú zimu, vozovka (doslovne) zamrzne a výsedkom toho je priložené video a to ďalej nie je dôležité.
"When the temperature reaches minus 38 degrees like it did last winter, the road freezes and the result is the attached video taken during a single day with the tunnel camera."
Re #89741 S499.1023:
ospravedlnujem sa... podrobil som video analyze a na tom busovom zabere vidno ze najprv nerobi stopy, potom robi, potom zase nerobi...
co ale nie je v poriadku ze pokracoval veselo dalej, hoci zadna cast 3x naburala do boku tunela... jednoznacne mal zastavit...
a najlepsie na videu ako sa zrazia tie dodavky a ten jeden za nimi zastavi... asi 5m caka a vyhodi smerovku a veselo ich obide...
kazdopadne, nech zije sitina ❤
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TeBeCe
§ 45
Klamlivá reklama
1. Klamlivou reklamou je šírenie údajov o vlastnom alebo cudzom podniku, jeho výrobkoch alebo výkonoch, ktoré je spôsobilé vyvolať klamlivú predstavu a zaistiť tým vlastnému alebo cudziemu podniku v hospodárskej súťaži prospech na úkor iných súťažiteľov alebo spotrebiteľov.
2. Za šírenie údajov sa považuje oznámenie hovoreným alebo písaným slovom, tlačou, vyobrazením, fotografiou, rozhlasom, televíziou alebo iným oznamovacím prostriedkom.
3. Klamlivým je aj údaj sám o sebe pravdivý, ak vzhľadom na okolnosti a súvislosti, za ktorých sa urobil, môže uviesť do omylu.
§ 46
Klamlivé označenie tovaru a služieb
1. Klamlivým označením tovaru a služieb je každé označenie, ktoré je spôsobilé vyvolať v hospodárskom styku mylnú domnienku, že ním označený tovar alebo služby pochádzajú z určitého štátu, určitej oblasti alebo miesta alebo od určitého výrobcu alebo že vykazujú osobitné charakteristické znaky alebo osobitnú akosť. Nerozhodné je, či označenie bolo uvedené bezprostredne na tovare, obaloch, obchodných písomnostiach a pod. Takisto je nerozhodné, či ku klamlivému označeniu došlo priamo alebo nepriamo a akým prostriedkom sa tak stalo. Ustanovenie § 45 ods. 3 platí obdobne.
2. Klamlivým označením je aj také nesprávne označenie tovaru alebo služieb, ku ktorému je pripojený dodatok slúžiaci na odlíšenie od pravého pôvodu, ako výrazy "druh", "typ", "spôsob" a označenie je napriek tomu spôsobilé vyvolať o pôvode alebo povahe tovaru alebo služieb mylnú domnienku.