Ak by mal vzadu motor, tak by určite už nikto neprenášal výkon na strednú nápravu. Keby mal ale vzadu motor a poháňanú zadnú nápravu, tak tam musí spraviť hodiny.
ale ak by tam mal motor, potom by ten zadok tak nelietal... ? ci hej? podla mna by ten zadok nanajvys vytlacil predok do strany a bus by to napalil do steny tunela
Na tom video z Lefortovského tunela je vidno že má vzadu úzke dvere. Z toho usudzujem že tam má aj motor. A bolo by dosť obtiažne prenášať výkon cez kĺb do strednej nápravy. Preto mi nesedí to čo Igor píše.... A Dušan má aj fotky tých Ikarusov, nenapadlo by ma že majú motor v strede a ponáňanú druhú nápravu...
Počkaj, čo som na fotkách videl Moskovské Ikarusy 435, tak som mal pocit že majú motor vzadu... To fakt pohon strednej nápravy? A kde tam pod tú podlahu vopchali motor?
Ešte by som zaviedol odstupňovanie cestovného podľa použitého dopravného prostriedku.
Ik280/283, K732/741, T3(CS/SU/M), K2, 14/15Tr - základné cestovné, vlastníci PCL nemusia doplácať.
Ik415/435, K732/741 CNG, SOR B 9,5, K2G/S, T3P/PV, 14/15TrM - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 14,- SKK lístok za každé pásmo.
Ik412, Solaris 15, SOR BN 9,5, 22Tr - vlastníci PCL si musia označiť k električenke 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo, cestujúci s jednorazovým CL podľa zamýšľanej dĺžky cesty + 1 x 22,- SKK lístok za každé pásmo.
Podľa mňa by sa mali k označovačom za točňou v kĺbových autobusch a električkách, rovnako k označovačom v 2. voznie súprav primontovať paralelne ďalšie označovače a cestujúci by si povinne cvalkol jeden 22 Sk príplatkový lístok v jednom označovačí a až potom by si mohol označiť n platných cestovných lískov v označovači vedľajšom. Je to kôvli tomu že tieto označovače sú v rizikovej zóne a hrozí im väčšie nebezpečenstvo od vandalov, preto sa ich používanie spoplatňuje 22 Sk príplatkom, ktorý však bude označený v špeciálnom označovači, pričom každý z ohrozneých označovačov bude mať svoj vlastný označovač pre označovanie príplatkových lístkov.
Este priplatok za kurenie (2x22 Sk), priplatok za vetranie (22 Sk), kazde sedadlo vyhrievane zvlast po oznaceni listku v oznacovaci sedadla. Tak isto, kazde okno s vlastnym oznacovacom.
A ja navrhujem príplatok 22 Sk za osvetlenie vozidiel keď je tma. V čase kedy musí byť zapnuté vnútorné osvetlenie sa zvyšuje spotreba, takže to bude patrične spoplatnené. Kto sa v prostriedku MHD, ktoré míňa drahocennú energiu na osvetlovanie priestoru pre cestujúcich nevie preukázať zavlášť lístkom pre osvetlenie, bude pokutovaný 1400 Sk. Totiž osvetlovanie interiéru vozidla slúži cestujúcim na čítanie novín a časopisov, čo je forma zábavy a mesto nebude takúto zábavu dotovať. Po dohode s vodičom je možné osvetlenie vypnúť, ale cestujúci budú cestovať po tme. Dopravca si na vlastné náklady osvetlí tarifné podmienky, aby boli vždy čitateľné. Je zakázané sa v ich blízkosti zdržiavať a najmä pri nich otvoriť noviny a parazitovať verejnoprospešné svetlo pre svoju vlastnú zábavu! Takýto cestujúci budú tiež pokutovaný až do výšky 1400 Sk.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
fobust
Hehe, dnes sa tu s príplatkami roztrhlo vrece. ?