Reply on: Ike #87825:
Ak zrušíš zastávky A a C, môžeš si gratulovať, ak na zastávke B nastúpi aspoň 6 ľudí, lebo ostatní presedlajú do vlastných plechoviek.A zrušením zastávok dopravu príliš nezrýchliš - jednak tým, ktorým zastávku zrušíš, predĺžiš cestu peši či prirobíš prestup z doplnkovej dopravy, takže pre nich bude efekt vysoko záporný, jednak ani u tých, ktorí zastávkou prechádzajú, veľa času neušetríš (20-25 sekúnd na zastávku). Skôr by sa zrýchlila doprava, keby sa na semaforoch spravila dynamická preferencia, takže by tam električka nemusela kysnúť, a všetky priecestia by sa vybavili semaformi s takou istou preferenciou, alebo zrušili (aby električky nemuseli brzdiť kvôli autám, ktoré sa na koľaje už napchali, alebo u ktorých hrozí, že sa tam napchajú tesne pred nosom električky).
Peon
Myslím, že Little Big City a vozidlá pravidelne sa objavujúce na linkách 13, 61 a 210 by takýmto upozornením mali byť vybavené povinne. ☺ A tú 2832 vídať aj na 61-ke?
Ja som inak proti tomu, aby bol v Bratislave doplnkový predaj CL u vodiča (hlavne kvôli zdržovaniu a vodičovej starosti naviac).
Ale v Jihlave som raz ten doplnkový predaj (za príplatok) s radosťou využil, keďže tam je v nedeľu problém kúpiť cestovný lístok v centre mesta. Jediný automat v okolí bol nefunkčný. Ale to je podstatne menšie mesto než Bratislava.