Reply on: S499.1023 #88310:
neviem, pamatam si ze v autoskole a vo vyhlaske (aj s obrazkom) bolo spomenute, ze na miestach, kde je zly vyhlad na elektrickovu trat a elektricka tu ma prednost, moze byt umiestnene specialne zariadenie podobne klasickemu semaforu, s rozdielom, ze nema zelene svetlo... teda len zlte a cervene. v pripade ze ide elektricka, najprv sa rozblika zlte svetlo (nieco ako prezvanacia doba) a nasledne cervene...v praxi som to nevidel nikde, no vedel by som si to predstavit na takej Detvianskej/Cachtickej... zial tuto maju elektricku taku preferenciu ze musia dat prednost autam...
skoda ze sa to nevyuziva
Technopol
Re #88302 Valec: bod 2 suhlasím lebo je to logické že nepojde nikto s 88 od konečnej na konečnu, ale ked to dávam do štatistiky tak tam platia matematické a nie logické pravidlá.Ak nastupi 200 ludí na nivoch a tých istých 200 vystupi pod mostom tak som mohol a previezol 200 a nie 400 ludí.
Re #88311 S499.1023: niekto každý deň, niekto nikdy (napr, ja som s nou od zmien ešte nešiel lebo sa mi to neoplatí) a aby som sa ti vyjadril presnejšie k tomu minimalne, bolo to myslené že ak vezmeme v okolí jej zastávok (pešia dostupnosť cca 500 metrov) počet obyvatelov, ktorý ju využijú priamo (t.j bez toho aby na ňu prestupovali) a vzhľadom na počet obyvatelov resp cestujucich do a z petržalky, sa to dá nazvať minimalne.
Re #88315 Ámos: L50 mala predtým menšiu kapacitu ako potom a to s tým jedným zastavovaním kuk odstavec vyššie ako som to myslel rovnako ak aj s 88
Re #88316 Valec: je jasne že treba po spustený mesiac sledovať a potom robiť zmeny. Ale pri L 98 bolo dopredu jasne že 8 minutový intrval v špičke stačiť nebude, nakolko už predým 198 chodila natrieskana a po zmene sa do nej hrnuli ludia z 78 čiastočne 68 ale aj 85.