Reply on: Solider #87440:
menej narocne by sa mi videlo ak by trolejbusy stali na spolocnej zastavke s elektrickami... cize by zastavovali na kolajniciach a vystupna zastavka tbusu by bola nastupnu eliny. Sice je to dost problematicke, mohli by nastat kolizne situacie v hustej premavke ale teoreticky je to jednoduchsie ako obojstrannodverove "duôbusy". Neviem ako to tam vyzera nebol som tam este osobne, ale len chcem vediet ci by sa taketo riesenie dalo realizovat alebo je to absolutne chory vyplod? ?
Mike
- Nevypravujú sa spoje MHD vrámci BA písané v grafikone, denne viacero služieb, niekedy aj naraz 10, ale ide sa zavádzať nová linka do Rakúska.
- Najstaršie a v najhoršom technickom stave (niektoré po 2 GO vo veku 15 -20 rokov) sú autobusy Karosa B732, ale vyraďovať sa budú 14 ročné tambusy a ročné solarisy odstavia z premávky
- Najakútnejšie potrebujeme kĺbaky a tých bolo aj v uplynulom období najviac vyradených, ale nakúpia sa autobusy MIDI, lebo vraj kým by sa vypísal tender na nové kĺbaky a kým by sa vyrobili to by dlho trvalo,... a keď sa toto má urobiť budúci rok už to nebude dlho trvať?
- Väčšina cestujúcich uvítala novú nočnú dopravu ale v dotazníku sa tiež vyjadrilo (tušim 70%? opravte ma), že v prípade zvýšenia ceny lístku na 44 sk a neplatnosti električenky na nočáky využiju taxík alebo pôjdu peši; teda keď sa nová koncepcia nočákov dostane ako tak do povedomia bude po 4 mesiacoch zrušená. Ale Gardener vie, že aj po zdražení ostane v nočných spojoch taký istý počet cestujúcich ako dnes, lebo on je väčší expert na verejnú mienku ako nejaké dotazníky a v nich odpovedajúca väčšina...
- Nákup ďalších 6 25Tr bol zrušený, hoci už ani dnešných 6 nepostačuje pre výpravu na DD v špičke, ale pri trolejovaní obratiska Riviéra bol vybratý variant, ktorý bude vyžadovať ešte zvýšenie výpravy 25Triek (resp. trolejbusov) oproti dnešnému stavu