Reply on: Jezo #87444:
a to spojenie zastávok na Trnku má 2 možné najväčšie riziká: - či tak idú upraviť signálne plány
- bolo by treba zvoliť taký povrch (a podložie trate), aby mohla byť pojazďovaná aj autobusmi a to je zatiaľ v DPB stále nepredstaviteľný problém... (napr. ako nábrežie, teda Ch.Sófer - Nový most, alebo Nový most - šafko ako L70)
Re #87450 AAA: lebo obrat z výstupišťa na nástupište L33 už dnes trvá 2 a pol min +- a navyše po novom ak má byť nástup hneď za výstupišťom tak trolejbus nestihne tú zelenú, čo teraz a tak môže čakať celý ďalší cyklus (110s)
Solider
http://imgs.sk/images/nakresjpg-27679.jpg
Takto, ako som to nakreslil, je návrh, keby jazdili "duohnusy" s dverami na oboch stranách = nereálne ?