Reply on: N/A #86318:
A naozaj sa budú môcť vrámci BID použiť?Tie rakúske OBB na trase Hlavná stanica - DNV sa môžu. A to ma trochu prekvapilo, keďže, ak sa nemýlim, zo železničných dopravcov sú v súčasnosti do BID oficiálne zapojené len ZSSK a ŽSR...
Tú pochybnosť ohľadne MÁV v BID vyjadrujem na základe SAD Dunajská Streda a mnou predpokladaného možného nezaintegrovania Rusoviec do BID ( #86004 ), snáď len v jej 1. etape...
Re #86326 Ike: Konečne by si mohol do centra Bratislavy cestovať tvojim obľúbeným Slovak Lines, ktorý by so svojim počtom (hlavne kĺbových) vozidiel určite zabezpečil lepšie intervaly spojov ako DPB na 21-ke, však? ?
Valec
Ak by to boli zóny, tak by to ešte bolo OK. 5 okresov = 5 zón. Však koľkým ľuďom by stačil lístok len na 2. Ale 2 pásma, to už je o niečo inom, však koľko ľudí môže využiť čisto len 2. pásmo?
Re #86307 Papyr: No chválne koľko. Pred dvoma rokmi stál spiatočný nejakých 320 Sk.
Re #86340 Själavrak: Ako obyvateľ Petržalky ti môžem povedať, že som zásadne proti. Odkiaľ môžeš vedieť, kto, kam a ako často z Petržalky cestuje?