Reply on: S499.1023 #86015:
Síce vlakom nejazdím pravidelne ani často, ale pri autobusoch DPB sú obrovské rozdiely. Vrakosy 30xx, CNG šerble B741 alebo Solarisy. Celá škála od total vrak po nové a relatívne čisté vozidlo. Pri ZSSK BHčkach a Béčkach som mal vždy pocit že je to všetko na cca. rovnakej a dosť zlej úrovni. Iba raz v živote som cestoval do Kremnice čistým Béčkom, nehádzalo, kúrilo, nebol tam typický smrad, zjavne ten voz prešiel dôkladným vyumývaním. Samozrejme že som musel prestúpiť na motoráčik, priamy voz to nebol. ? Stále sa však radšej odveziem v Bhčku ako v Bymeečku, kde nemám pristor na nohy. Ak mám ísť súpravou radonou vozmi Bymee, tak sa vždy snažím dostať do služobáku. ?
Peon
Ak sa nemýlim, v prvej etape BID bude len ZSSK, ŽSR, DPB a SL.
1; Avšak (iba) SAD DS pár krát za deň obsluhuje zastávku "Bratislava,Rusovce,ObÚ" a určite má dostatočné kapacitné rezervy.
Niektorým Rusovčanom by tak vzniklo (síce nie veľmi časté) priame spojenie s Ekonomickou univerzitou (kde ten bus tiež stojí), ako aj s AS Mlynské nivy. A v podstate aj s Danubianou a Areálom vodných športov Čunovo, resp. okrajovou častou Čunova.
Teda to spojenie existuje už aj teraz, ale neviem či ho reálne niekto využíva. Potenciálny cestujúci si samozrejme musí kúpiť lístok u vodiča.
Keď som tak nedávno v popoludňajších hodinách z juhu išiel, pri Čuňove a dokonca ani v Rusovciach vodič na svojich zastávkach vôbec nezastavil a pri Ekonomickej univerzite otvoril iba druhé dvere, cez ktoré vystúpili dvaja cestujúci. Autobus bol cestu takmer prázdny
2; A škoda, že už (na rozdiel od nedávnej minulosti) nestoja žiadne vlaky na ŽST Rusovce. Ak to tak bude aj naďalej, tak Rusovce z BID veľký úžitok mať nebudú. ?