28.9.2007 TOTÁLNE NA SHIT MDČKA !!! Najprv som ako idiot čakal v čase toho naj dažďa na L95 a 8minút nešlo nič zo Šafka okrem L50! Takže kto chce zo Šafka do Petržky mal smolu. Ďalej 22:30 som došiel na Záporožskú a 22:36 mala ísť L88 na smer Nám.hraničiarov, kde som mal prestúpiť na L95 na Hrobákovu, keď už ani o 22:45 nedošla L88 tak som nasadol do L80 a prestúpil na L99 pri ŽST Petržalka. Domov som namiesto 15minút bol za 30, čo je o veľkom H.... !!! Čiže spojenie oblasti Kremnická a Záporožská bolo v tom čase vďaka nevypravenej L88 nemožné - Ďakujem, DPB, že vypravuje spoje a že zvýšili platy šoférom a navýšili ich počet ? Už len čakám kedy kvôli ich neschopnosti nebudem stíhať ranné prednášky a cvičenia na STU ?
Peon
A kde v tom blogu píšem, že na tú zastávku je "nával" cestujúcich?
Citát: "Na konečnú zastávku "SOŠ" premávajú spoje na linke č. 23 väčšinou prázdne alebo len s veľmi malým počtom cestujúcich (až na mnou predpokladané výnimky v určitých časoch), a teda jej prevádzka na tomto úseku je nepochybne stratová. Presunutím zastávky "Pri štadióne" by boli autobusy o čosi viac využité aspoň po ňu (a samozrejme aj z nej), keďže pravdepodobne by ju začalo využívať viac ľudí."
Viem, že bratislavská MHD má veľa omnho väčších problémov než nejakú zabudnutú málo využívanú zastávku "Pri štadióne". Preto som na ňu radšej nemal poukázať
Koľko vozidiel a vodičov by si zmena jej polohy vyžiadala? ? A koľko peňazí by to stálo? Státisíce? Pre ľudí, ktorých sa to týka, by to bola pozitívna zmena. Môžem prezradiť, že žiadne podobné články do toho blogu (zatiaľ?) nechystám...
Ten článok by nevznikol, keby som sa na to dočkal (aspoň nejakej) odpovede od magistrátu. Pre porovnanie, do DPB som v minulosti e-mail písal 3-krát (vždy na iné oddelenie) a odpovede som sa (dokonca rýchlo) vždy dočkal...