Vo vyhodnotení dotazníka je navrhnuté riešiť obojsmerné zastavovanie N95 na Šafku obojsmernym prejazdom cez nám. SNP. Autor toho riešenia asi prehliadol, že Nám. SNP je neprejazdné. Neviem si predstaviť výnimku, aby N95-tka odbočovala zo Štúrovej doľava, po koľajniciach, proti prikázanému smeru rovno a po ceste z Nám. SNP na Štúrovu takisto po kolajniciach doprava. Myslim, ze odbočenie doľava z Vajanského nábrežia by bolo schodnejšie. Stačilo by povoliť výlučne BUS-om MHD odbočiť doľava a využívali by to len v noci keď sú vypnuté semafori.
no neviem preco sa toho bud SL alebo DPB nechytili... leto bol idealny cas, tak mozno buduce...
neviem ako je to z PK,MA, Stupavy, Jura, a Modry... ale napr zo SC v noci vela ludi cestuje do BA... a bud idu busom, alebo vlakom o 11tej alebo rano... keby SL alebo DPB zaviedli pokusne spoje co by isli z MA, modry a SC dajme tomu o 0.30, tak dam ruku do ohna ze ten bus sa zaplni (oboma smermi)
Ivanka je diera (nic proti), mala obec bez miestotvorneho charakteru a okrem obyvatelov tam nikto nechodi a ti co tam byvaju maju vacsinou auta...
Nuz,ked je teda dopyt,preco nie,suhlasim,len aby to nemdopadlo ako ten pokus do Ivanky vid (Peon#84023 ) a dufajme,ze ked je dopyt a vyhovie sa,aby to bolo aj vyuzite a nie ako N44 a N47 a N29 ze sa vozi takmer vzduch ?
v ruzinove sa takto prekryva posledna L14 do ruzinova a N70 do biskupic - od zahradnickej po astronomicku teda idu po tej istej trase dva spoje naraz
Re #84012 Martin Fundárek: pokial viem prepojenie z popradskej na mierovu v smere do centra je plne funkcne a v opacnom smere tam len chyba vyhybka
ad vyhodnotenie nocakov - v meste sa konecne nieco zlepsi a substrat si zacne okamzite vymyslat dalsie dost nezmyselne poziadavky, nocaky do stupavy a senca to ma fakt dostalo ?
Celkom jednoducho na kazdych dverach mas 2 tlacitka a 1 vypinac. Tlacitko 1 (je zalepene foliou) - a je oznacene ako ZACHRANNA BRZDA a vacsinou je na lavej strane nad dverami a (je nad kazdymi dverami), tlacitko 2 je na pravej strane nad dverami a je oznacene ako ZNAMENIE VODICOVI a (je nad kazdymi dverami okrem 1 u vodica) a do tretice je otocny vypinac,ktory sa nachadza nad kazdymi dverami,nie je nijako oznaceny,ale je to nudzove otvaranie dveri v pripade poruchy,alebo nehody a je v strede medzi 1 a 2 tlacitkom. Len sa cudujem,ze to nevies,ak jazdis MHD. Dokonca na K2S a T6A5 mas na 1.dverach namiesto tlacitka Znamenie vodica dvojpolohovy prepinac na zapnutie nudzoveho osvetlenia priestoru cestujucich ? ?
Tiez pravda Ja vseobecne cestujem najdalej pri druhych dverach, minule som sa akosi dostal do zadnej casti Ik415 a som bol dost prekvapeny ze ako davno som tam vlastne nebol
Pre adminov: Neplanujete sem dat CP primestskych liniek tak ako napriklad na tt.imhd.sk? A este - v kontrolnej otazke pri registracii Vam chyba SAD Trnava a SAD Zvolen, kedze aj o ich prevadzkach uz su sekcie
Ja viem, ale nizsie sa pisalo o tom ze by sa dalo zvonit, reagoval som ze nie vzdy sa realne da, co mam odskusane. Samozrejme pri troche logickeho rozmyslania clovek pojde cez predne dvere a vodic ho uvidi, ale su aj taky ktorym je slovo logika neznamen.
Vystup u elin, ako aj nastup s kocikom je cez predne dvere, s tym ze treba hlasit vodicovi aj vystupnu zastavku. Poto dva krat zvonit nepotrebujes. Osoby s obmedzenou schopnostou pohybu tiez zvycajne su/maju ist cez predne dvere
No nie vsetky ho maju ak sa nemylim (funkcne), minule som zrovna s jednym vodicom na T3 skusal dat znamenie zo zadneho vozna. Nic nepocul, tak neviem... Nehovoriac o tom ze do elin sa akosi zabudaju lepit nalepky popisujuce pouzitie znamenia (napr. vystup s detskym kocikom, alebo osoby s obmedzenou schopnostou pohybu - 2x a pod)
TeBeCe