V noci ju chcú asi preto, že vtedy tam nepremáva Slovak Lines ani žiadní iní dopravcovia a vidia, že v BA v noci autobusy (MHD) premávajú. ?
Stačí si spomenúť na tú pokusnú premávku MHD zo Zlatých pieskov do Ivánky pri Dunaji pred niekoľkými rokmi (iba v neskorých večerných hodinách), keď tam nejaký čas Sory "behali".
No hej teda, to prepravovanie bicyklov v 2. vozni by bolo problematické. ?
RE: Peon #84006 lenze,ak si predstavis,ze Ti nastupi s byciklom do druheho vozna BEZ OZNAMENIA a potom ho pricvaknes nebodaj do dveri,lebo uz teraz ked sledujes mamicky ako nastupuju do voza BEZ OHLASENIA ze nastupuje (vsak ma vidi) a takisto Ti neda znamenie (2x zazvonit osoba s obmedzenou sch.pohybu a mamicky s kocikom) tak to neurobi ani cyklista.Ak Ti nastupi pri takom Trescu na Kamenaku,ze ho ani neuvidis ? ? RE:d3kO #83978 klobuk dole pred kvalitou a namahou spracovania,len sa cudujem,cez den nechodi MHD ani do Stupavy ani do Senca,preco ju chcu v noci ? ?
Bohuzial,pokuta je,mal som pripad v ex 502 na Ml.Nivach smer Devin,nastupili 2 holky s byciklami,revizori uz vo voze boli a cvakali pokutu standardnu 1400 kazda jedna
Na prepravu byciklov je urcena linka a to 128 a iba cez vikend a ziadne zlavy neplatia v ostatnych vozoch je preprava zakazana vid prispevok 810zssk #83989
No spom počul vraj Cng. Zachar si postavil viacgeneračnú vilu na Kolibe a pri nej už začal realizovať aj tie sociálne programy pre vodičov, teda že postavil aj im vily na Kolibe. a súčasný generál p. Kadnár v tom bude pokračovať, teda dopyt po spojení Koliba - Voy. Krasňanz sa ešte zvýši. Takisto ďalšie sociálne ubztovne - domz na Palisádoch a následne v Beverly Hills. Aj v tejto trase bude treba zaviesť služobáky ?
Takisto súhlasím ohľadne MPR, skôr ide asi o také veci, že prudké brzednie/rozjazd, neplynulá jazda, prípadne prílišná rýchlosť v zákrutách u autobusov
Dve otázky:
1. Čo je to za prepravný ťah Koliba-Vozovňa Krasňany (str. 22 dole)?
2. Obsluhovanie Mierovej na úkor Gagarinovej - prepojenie Mierovej na Popradskú už nie je? Kedy sa zrušilo? Kedysi chýbalo len prepojenie v opačnom smere.
Nočné električky: veru tak, ak električky, tak celý týždeň. Ak by boli v ne/po-št/pi busy a pi/so+so/ne električky, to by bol pekný chaos.
A k traťovákom iná alternatíva - požičať si šéfa traťovky z Prahy a drotárov z Brna na nejaký čas, aby to naučili tunajších ľudí priamo na mieste - urobil by sa kus dobrej roboty:-).
To je tiež pravda, lenže zas, pri následnom zrušení a-busových nočákov by si musel cestovať z mesta napr. do Rače cez stanicu, čo tiež neviem, či je najlepšie. Možno by sa to dalo riešiť prehadzovaním linky na tej Obchodnej.
Teoreticky by možno, pravda ak by sa to kapacitne dalo, bolo najlepšie prehodiť konečné všetkých nočákov na Hodžovo, resp. Kollárovo nám., alebo aspoň zabezpečiť tade prejazd všetkých liniek.
risko1