Reply on: d3k0 #83978:
Krásne, a ešte raz krásne
Len zopár výčitiek:- Pod pojmom "riskantná jazda", vnímaná cestujúcim, sa zvyčajne rozumie nie prekračovanie MPR, ale skôr ostré manévre, prudké rozjazdy a brzdenia, neplynulá jazda, pričom sa dá jazdiť aj rýchlo, a pritom udržať v cestujúcom pocit bezpečia. Tú riskantnú jazdu by som skôr riešil výchovou vodičov k tomu, aký manéver je ako vnímaný cestujúcim, a tiež dopravnou kontrolou zameranou na techniku jazdy a nie na blbosti, lenže to by sme si museli tých dopravných kontrolórov najprv vychovať...;-)
- Nočné električky: Prečo len v dňoch pred pracovným voľnom? Udivuje ma, že v takej Prahe to ide, aby jazdili električky po celú noc každých 20 minút, a u nás nie... ak, tak plnohodnotné nočáky, a poslať traťovákov a energo na školenie do Prahy, že ako sa dá robiť údržba bez väčšieho obmedzovania premávky

- Trasy nočných električiek: Skôr by som uprednostnil trasy vychádzajúce z hlavnej stanice, aby nadväzovali na všetku ostatnú nočnú dopravu, a nerozbíjal sa zasa prestup. Teda (asi) N1, N3 a N8, a aj na Vajnorskej by som radšej videl elektrickú trakciu, a N53 by mohla byť len prípoj k N2 na Zlatých pieskoch, podobne ako N56

Poznámka: N1 by nijako nebola vyjazditeľná do 50 minút, preto by si pýtala 2 vozy, a aj vďaka tomu by som ju radšej viedol z Obchodnej cez SNP a nábrežie, obslúži toho viac

Howgh, očakávam konštruktívnu kritiku
810zssk
maximálne možné kopírovanie denných liniek tak, aby bola dosiahnutá maximálna možná
obsluha územia, čoho následkom sú odlišnosti oproti trasám denných liniek; riešenie sa
neodporúča s výnimkou zavedenia nočných električkových liniek N11, N12 a N14" - ak by sa realizovali nocne elektricky a vsetky linky by boli rovnake ako denne (nepise sa nic o trasach ostatnych el. linkach takze neviem..) tak by som pre lepsiu orientaciu N-ko elinam nepridaval a jednoducho im do CP pripisal nocne odchody.