Inak k odchodom nocakov:
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.
cele odchody by sa idealne mohli posunut o 15 minut. Totiz, prvy nocak sa casto kryje s poslednym dennym spojom.. realny priklad: hrozilo ze zmeskam poslednu L2 z Hlavnej stanice (23:29). V takom pripade by som musel pouzit N53. Prva vsak ide tesne po L2 (23:30) a je predpoklad ze zaroven zmeskam aj tu a budem cakat 30 minut. Keby sa posunuli odchody bolo by to len 15 minut. Navyse by sa zmensil rozdiel medzi poslednym nocakom a prvym dennym spojom.
Puki
A ešte pre všetkych zvedavcov. Trat smerom na ŽST Nové mesto sa rekonštruje iba úsek, ktorý bude slúziť ako priecestie pre automobilovú dopravu a odbočenie do noveho BC. Celý úsek sa zatiaľ rekonštruovať nebude.