Reply on: Mikimaus #83832:
Ak zastavas nazor, ze komunikacia cez sudy je to najlepsie riesenie, a ze viac dosiahnes takymto sposobom ako hladanim kompromisov, je to tvoj nazor. Ak ma nas spolupracovnik nazor, ze informacie treba davkovat a nie je dobre sice byt legalne v nejakom podniku (vyhra sud), ale rozhadany so vsetkymi, je to zase jeho nazor. Ale z vlastnej skusenosti viem, ze pokojnejsou cestou clovek toho viac dosiahne - vid nocaky. Ved napokon nove vedenie DPB hlada sikovnych mladych ludi na rozne pozicie, tak mas (a aj ostatni) prilezitost prist tam, ukazat co v tebe je a popri tom pisat novinky na nejaky web. A uvidime, ci to potom s tymi sudmi bude take lahke ako si to teraz predstavujes 
Co sa tyka info od externistov, vacsinou je to neuplne a nepresne, co je hodne akurat tak uverejnovania na diskusnom fore. Je sice napr. pekne, ze vieme, ze pride dlha SORka na testovanie, ale podla externistov tu uz mala byt minuly rok, potom v maji a nakoniec v juli. Keby sme taku info dali na web, asi by sme vyzerali ako idioti, kedze ziadna dlha SORka tu este nebola. A mame dat na web info, ze "raz pride klbovy SOR"? Tu je ten rozdiel medzi info v DF a oficialnym info na webe.
Ale netreba byť paranoidný.
fobust
O Schorlingu sme sa bavili a vieš že som ti vravel že k presnejšiemu nákresu si ten voz musím nafotiť a premerať aspoň základné rozmery. Nejeden krát som volal s PePom, že kedy by som si mohol ísť ten voz premerať a pofotiť. Vždy to ostalo pri tom, že si zavoláme a podobne. Nikto mi nikdy nevolal, že si môžem príjsť ten voz nafotiť a premerať aspoň najzákladnejšie rozmery. Ďalšia vec je čas. Mám prácu, mimo nej pomáham na prestavbe domu. Nemám čas ani na svoje veci - moje auto je už dva roky nepojazdné, ale napr. včera som si konečne bol po prebrúsenú kľukovku, hádam do mesiaca ten motor poskladám. Dúfam. Som veľmi rád že som si našiel čas upraviť a uploadnúť fotky zo Salzburgu, boli to tri hodiny práce a hlavné je že som k nim nič od nikoho nepotreboval. Kľudne mi môžeš zavolať a oznámiť mi, kedy a kam si môžem príjsť Schorling premerať a pofotiť. Keď budem mať rozmery a detailné fotky (pojazdu, čiel, nápisov a iných detailov) tak potom je to naozaj už iba na mne a mojom čase, aby som ten nákres dokončil. Takto je to aj v prípade K2S a T6A5/III. generácie, ktoré som si bol premerať a nafotil som si aj detaily svetiel na K2S a pod. Niečo som aj spravil, ale kvôli nedostatku času to stále nemám dokončené. Nikto ma za túto prácu neplatí a robím ju z vlastnej iniciatívy a pre dobro veci, pre užívateľov a fandov dopravy. Ja ti už nič nesľubujem, sám vieš že tie veci by som rád dokončil.
To že tu vypisujem komentáre nepleť s fotkami a nákresmi. Pre mňa znamená napísať komentár 10 minút času (a väčšina z nich iba minútku), kdežto triedenie, vyberanie, editovanie fotiek a príasnie popisov k nim trvá oveľa dlhšie a vyžaduje súvislú činnosť, nerušenú. Nedá sa to robiť v krátkych prestávkach popri práci (navyše tu nemám ani potrebný SW a nemôžem si ho nainštalovať, lebo predpisy...). A nákresy predstavujú prácu rádovo v hodinách, najmä ak sú také detailné ako nákres T2 napríklad.
Ja zmysluplne ROBÍM, len asi nie to, čo by si odo mňa potreboval. Robím si svoju prácu, za ktorú ma platia, pomáham otcovi na prestavbe domu (čo je tiež zmysluplné), venujem sa foteniu, keď mám jeden večer čas, tak pretriedim fotky, upravím ich, snažím sa k nim napísať popis ktorý bude aj informatívny (napr. že voz na foke má nejaké úpravy oproti iným, snažím sa napísať tam občas aj neajkú technickú zaujímavosť lokálneho charakteru ktorá môže byť pre fandu prínosná a podobne. A toto všetko zaberá dosť veľa času, viac než si myslíš. A potom to uploadnem na web (hoc do nesprávnej galérie ?). Ja si rád prečítam aj komentáre k fotkám, nielen kuknem na fotografiu. Zaujíma ma, prečo je práve tá fotka na webe, čím je výnimočná, čo zachytáva. Proste nech nie je samoúčelná.