Schválený územný plán, dopravné riešenie: http://www.bratislava.sk/soubory/700000/4051270%5F3%5Fverejne%5Fdopr.pdf
Odporúčam nazoomovať aspoň na 600%.
Trolejbusy zavítajú do Lamača, takisto je rozsiahla sieť v Petržalke. Napojenie ostrovnej prevádzky na DD cez Slávičie údolie, rozšírenie v okolí Slavína. Takisto je zaujímavo zakreslený trolejbus na Lazaretskej ulici. Chýba mi tam predĺženie z Ružovej doliny aspoň po nový Lidl a keď už bude tam, tak rovno napojenie po Bajkalskej okolo Polusu až k Slimáku - ideálna doplnková doprava.
Tramvaje pôjdu tesne vedľa DNV, obratisko pri ŽST DNV. Takisto sa predĺžia o kúsok do Vajnor, teda lepšie povedné, ako v prípade DNV, vedľa Vajnor.
Nosný systém kopíruje už roky známe trasy popri električke, osobne ma veľmi zaujíma ako chcú do jedného tunela popod Dunaj natlačiť NDS s intervalom dve minúty a vlaky. Viem si to predstaviť keby bol ten tunel štvorkoľajný. Akože ono sú to pekné kresby, ale vieme aká je realita a mám vážne obavy že metro bude v BA niekedy tak vyzerať, ako je zakreslené. Obzvlášť keď mesto investuje do MHD čo investuje, kedy sa nám rozpadáva vozový park, odchádzajú vodiči a MHD upadá. Ale snívanie o metre našich radných ešte akosi neprešlo. Schyzofrénia?
To je nezmysel ukončiť L94 na Kollárku. Však Vazovova bola prezentovaná (niekoľkokrát) že je prestupným bodom z Petržalky do Rače. Ale to, že v špičkách bude v opačnom smere chodievať len každý druhý spoj je dobrý nápad.
Re #82748 Emo: Vies kolko liniek nebude od septembra kapacitne zvladat?
Re #82750 richardhudec: A nemozu? Lebo ked sa teraz mozu klbaky na L212 tocit pri Vojenskej nemocnici tak mam dojem ze sa mozu vsade Minule som bol presvedceny ze praskne klb.
No keď už skracovať linky, tak 94 sa môže točiť už na Holíčskej dokola okolo obratiska. V takom prípade by bol potrebný len jeden jediný voz, takže ušetrilo by sa toho hodne ? ?
podla mna ak by bolo mozne otacat klbaky na kollarku, tak by sa mohla L94 skratit tam, lebo chodi vacsinou prazdna a ako sa uz niekedy spominalo, tak kazdy druhy odhcod smer petrzalka by mohol byt sluzobna jazda a usetrili by sa podla mna aj 2 vozy...naspat je naozaj tato linka uplne prazdna...
Ale faktom je, žeby sa mohlo šetriť, ak to bude nevyhnutné rovnomernejšie v celom meste, a nie v zásade len v SZ časti mesta, tak ako sa to stalo toto leto.
tvoj prispevok ma len presvedcil o tom ze vies o MHD v BA velke hovno. L70 je nosny spoj spajajuci podunajske biskupice a ciastocne vlcie hrdlo s centrom. Kratenim tohto spoja dosiahnes akurat dalsiu nespokojnost cestujucich. To co tu tvrdis su len obmedzene kecy, nebyvas nahodou v petrzalke? tvoje recicky sedia na typickeho petrzalcana, ktory sa stazuje ked nema priame spojenie z postele do kazdeho miesta kam sa chce dostat a ostatnym by najradsej zrusil aj vsetky spoje len aby mal pohodlie. ☠
Vždy lepšie SAD ako železnice. Minule mi stačilo keď som chcel ísť do Senca. V tlačenom grafikone vlakov som si vyhliadol vlak 12:dačo do Senca, prirodzene, že osobák. Na moje prekvapenie taký vlak tam nebol vyvesený, na informačkách mi povedali, že nepremáva. Tak ešte,že máme v BA L210, rýchlo na Nivy a kukám smer Senec. Také intervaly, že super. Za 3min mi šiel bus a za 15 ďaľší. Rozhodne sa SAD v BA posunula vpred a niekedy by som radšej obetoval cestu vlakom, ktorú mám zadarmo a šiel SAD.
Čo je tá linka? V tom sedle chodí skoro 3/4 trasy naplnená asi na 20%. Ani to nie. Keď o tom hovorím tak som asi sa ňou viezol a keď zrovna neviezol, videl som 70 ako stojí na jednej z Križovatiek na Mlynských nivách alebo na Prievozskej ako je "plná".
Podľa mojej mienky predčasný odchod je najzávažnejšia chyba akéhokoľvek dopravného podniku. Výpadok spoja z technických príčin, meškanie, rezervy v čistote, to všetko sa dá pochopiť. Ale predčasná jazda, to je jednoducho šlendriánstvo.
SL som zacal cestovat tak pred rokom a pol a krasne vidiet ako sa ta spolocnost zacala zlepsovat... najprv som nimi isiel na Zochovu chatu, este starou modrou karosou, a sofer niektore zastavky sprosto vynechal... vodic v modrej uniforme, rozopnuta kosela, velke chlpate brucho... potom som nimi isiel do PK a to mi dosla tretokolonna DPB karosa prerobena na sluzby SL (vtedy este SAD BA)... este aj BA nater mala a tusim aj ecv... potom od februara do TT a pravidlene chodim do SC... a to sa uz neda porovnat s tym predtym... otocka o 180° a stale dufam ze aj DPB ju spravi... SL nemam co vycitat, mozno obcas nedodrziavanie intervalu a to ze na zastavku (pokial neni startovna) sa oplati ist aj o 10 minut skor
Vsak hej.. ja sa s nimi zajtra cestujem a celkom sa tesim v porovnani s takou cestou Dubravka - Raca. Inak, treba podotknut, ze maju aj velmi dobre dialkove spoje aj ked sa tu spomina len primestska doprava. Minule som s nimi siel do Bystrice.. uplne uzasne..
Re #82737 Vladimír: Problem je ze DPB ma ten isty problem co ine firmy + jeho vodici odchadzaju do tych inych firiem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Emo