hej, Ondro ma pravdu, draha je udrzba vozidla, nafta, cestna dan, poistka.. tie podstatne naklady pre autoskolu. Teoria je skoro 0, aspon ja som nemal toho moc.
tak ale s C mas 19 jazd s velkym vozidlom a to je dost nakladne... aj na malom B cku tvoria najvacsiu cast ceny jazdy (kamarat co ma autoskolu hovori ze 1000 je teoria a 7500 jazdy).... ja som bez kolkov dal 15800 a to som este dobre obisiel...
je to ale obrovske svinstvo taketo ceny... obzvlast ked si porovnam pomer toho co sa naucim na B a co na C/D
na B sa naucim kompletne jazdit, vsetky znacky, techniku jazdy
na C je to len jazdenie s vacsim vozdidlom+nejake konstrukcne veci...
Neviem sice z ktorej kolony si a po druhe ja nemam zaludok na take veci aby som nosil chlast a kavu dielenskemu aby nieco robil,tak ako som plateny ja za to ze jazdim a nikto mi nedonesie flasu alebo kavu alebo nieco podobne takisto su aj dielensky plateni zato ze to maju opravit aj bez uplatkov a pozornosti.V noci maju opravovat a nie spat resp drulat alkohol,potom by sme vyzerali
no neviem ako to funguje u vas... potlacit sa to s niecim neda, s flasou, bo s niecim? U nas poviem vozmajstrovi, ze toto mam pokazene, treba to opravit, vymenit, on povie veducemu v dielni aby to vymenili, zajdem tam a ak nemaju tam daky autobus, tak to vymenia. Ak nestihnu, tak bezem zalozny autobus na jednu otocku. Sice ak chcem aby mi spravili nieco extra, tak treba to potlacit s tou flasou, kavou. kedy ako.
ale dopravny podnik nema peniaze na nove autobusy, nieze este na klimatizovane...
naco chceli kupovat trolejbusy aj s dizlovym pohonom? je to uplne zbytocne! trolejbusy nemaju buducnost, dnes uz su autobusy s EURO5 motorom. Nie ako volakedy, ked chodili stare SM, RTO karosy a ikarusy. Vtedy to bolo potrebne, to este chapem. A neviem o co je lacnejsia prevadzka trolejbudov, udrzba trolejoveho vedenia, trolejbusov?
V Kosiciach robia dobre, ze ich chcu zrusit.
Nuz aj ked stojim pri dielenskom cez medzidiel aj tak mi to nespravia,povedia len napis do knihy a daj ju vozmajstrovi,vravel som to aj sefovi,pisal do vlakopisu aj do knihy a nic.ASle ak napisem trocha ostrejsie slova tak dostanem este vynadane nielen od dielenskych,ale aj od technika aj sefa.Naposledy som sefovi ukazal ako mi na voze vyvapkovali chladic,tak ze mi poohybali mriezky,sefko len zaprskal popenil a to bolo vsetko.Ziadna zmena ani naprava. O 1 partii p.S... ani nevravim. Na 1612 mi menili vsetkych 5 klinovych remenov bola to partia p.G... a bolo to hotove za 25min ale u p.S... mi na mojom voze menili IBA 2 remene a to robili 75min. Dobre citas a vidis!!!!!!!!!!! Po skonceni som potrboval vyfukat chladic,zacali sa vyhovarat,ze som nikomu nic nepovedal (hoci sme sa o tom bavili pocas celej vymeny remenov) a vlastne kvoli tomu som aj prisiel,lebo sa mi to prehrievalo a tie remene som vyuzil ako prve lebo bolo volne miesto na kanali.Takze suma sumarum u p.S... som bol na 2 remenoch a fukani dokopy 95 min a to bez HRADENIA ZV na 39
cau, aj ja na karosach, na karosa C734. Ale ked mas svoj voz, tak si to mozes dat do poriadku, dat povymienat co je zle, dat si to do poriadku. Aby si to ty mal lahsie pri praci.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Ondro