Reply on: d3k0 #82100:
Myslím, že keby jazdila X5 na časy bežných spojov - 4 minúty, bolo by to v smere do mesta akurát. Za 4 minúty sa dá stihnúť peší presun, aj prestup do busu + čakanie busu na nejakého dobráka na hlavnej, čo ho pustí + jazda busu +prestup do električky. V smere z mesta je to, samozrejme, horšie - aj keby sa jazdilo načas, intervaly medzi nimi by boli 3-6-6. Tam by som asi nečakal (leda v prípade, že cestujúci už prichádzajú), resp. len večer.To, že nie sú vodiči električiek, síce debilnosť intervalov môže ospravedlniť, nie však odstrániť:-). Ostatne, pri rovnakom počte vodičov by sa dal ujazdiť aj 5-minútový interval, hoci bez zálohy (alias X5/8), ktorá je pri 8 vozidlách a 5-minútovom intervale zbytočná.
A treba tiež pre objektívnosť uznať, že X11 je lepšie ako nič.
hoppusmark
Teraz si zober, že by DPB predtým dostal peniaze na nákup väčšieho počtu nových autobusov. Samozrejme by ich objednal bez klímy, pretože sú tam "múdri" ľudia...
A tak by sme sa ďalších 15 rokov škvarili v nových autobusoch každé leto..
Takže áno, aj peniaze sú dôležité, ale rovnako sú dôležité správne rozhodnutia zodpovedných ľudí...