Papyr: no ten DERBUS by bol iba na spicku - to by mohli intervaly ostat rovnake
.
Inak myslim, ze v hradci kralove robia taku vec, ze na trojelbusovych linkach uprednostnuju kratke 21Tr oproti klbovym s tym, ze sice je to drahsie, ale mozu jazdit v kratsich intervaloch.
.Inak myslim, ze v hradci kralove robia taku vec, ze na trojelbusovych linkach uprednostnuju kratke 21Tr oproti klbovym s tym, ze sice je to drahsie, ale mozu jazdit v kratsich intervaloch.

... a neviete niekto, ci Neoplan urobil aj novsiu verziu takehoto busu, alebo snad aj iny vyrobca robil poschodove klbove busy?
Inac, neviem ako vy, ale ja som uz jeden poschodovy klbovy autobus videl aj v BA - na parkovisku oproti SPSS na Fajnorku (toho casu som tam studoval). Nebol sice taky giganticky ako DERBUS, ale bol tam. Na tom parkovisku bezne stavaju dialkove busy, ale ked som tam spatrit jeho, tak som bol sokovany. Co s toho plynie je jasne - nic nie je nemozne...
Beus
Ad "DER BUS": Heh, take nieco by sa nam teda fakt hodilo, co sa tyka kapacity, len to chce mestsku verziu a NEVYTACAVU poslednu napravu (preboha, ako to mohli postavit s vytacavou, a tym padom 1-montaz???) Ale inak suhlasim uz s neviem kym, ze z designoveho hladiska je dost skaredy, vhodny je len rozmerovo ;)) (aj polohu hnacich naprav by som upravil, kvoli jazdnym vlastnostiam...) :))
Ad T6A5 na zadne zberace: Jazdia tak kvoli prikazu veduceho prevadzky Ing.Vingalika, ktory bol vyprovokovany niekolkymi vykolajmi, ktore sa stali asi tak, ze T6 na predny zberac presla vyhybkou, odblokovala ju, a kedze odblokovaci kontakt nebol dost daleko, este mala 4.podvozok na vyhybke. Za nou nejaky somar z Juraku sa rozbehol, a prehodil tu vyhybku este pod vozom. Co bolo dalej, vieme vsetci ;-)) Aby sa toto nestavalo, bol vydany prikaz ze sa smie jazdit len na zadny zberac - prave kvoli tomu, aby supravy dostatocne neskoro odblokovavali vyhybky