Reply on: Mike #76363:
A čo by si povedal ešte na tú L92 cez Karlovu Ves?
A polícia to má srdečne na háku, a to aj napriek tomu, že by si na takýchto miestach parádne zarobili... ale hlavne že buzerujú vodičov starých škodoviek a žigulákov...
Výluka Vazovova (ktorej skoro nič nie je, ale zrejme ju je treba spriechodniť aj pre IGK, lebo je to asi posledné miesto v BA, kde sa ako-tak dodržiava zákaz vjazdu) 
Ale ak chceš dostať kŕče v bránici a brušnú svalovicu, odporúčam si pozrieť jeho odporúčanú trasu L79 a L99 
(znalí vedia prečo, a pre neznalých - tie vozy mali medzimestský (rýchly) diferenciál
) A tiež si prosím obnoviť pôvodnú linku 37 z Technopolu cez pol Petržky, Nivy, Račko, SAV, Kramáre a Patrónku do Dúbravky, aj s pôvodnými vozidlami (3103, 3112, 3127, a spol.) ? ?
Mike
Už okolo roku 1986 tam premávali v špičke volžené spoje na 36 z Rače po Východné, kým normálna 36 mala trasu na ŽST Vajnorsy s intervalom okolo 25 min celodenne, tak po Východné to bolo každých 8 - 9 min v špičke. Potom ostala 36 ako je a na RAča - Východné sa zaviedla L46 (neskôr robila 3.+1!. kolóna. ?) Od 10. 1. 2000 sú tam linky 52 a 56, bývalá 36 sa ako L54 skrátila na trasu Vajnory -Východné. (Tiež pôvodne 2 vozy s CD po-ne i-25 min a jazdná doba spolu cca 23 min ?)