Reply on: Ámos #75777:
No neviem ale kde by tam tie zastavky boli... napadaju ma len dva variantyhttp://maps.google.com/maps/ms?f=q&layer=&ie=UTF8&t=k&om=1&msa=0&hl=cs&msid=103771270784204455029.000001122d59e60cad95b (snad to pojde)
a sice ze by sa majetkovo vysporiadali s tou nefunkcnou vapenkou, ktora sluzi ako vstup do betonarky a tak by bola zastavka nedaleko autobusovej zastavky,
alebo by sa vyuzila malo pouzivana vlecka do SZTS, eventualne by sa rozdvojila a vytvorili by sa tam nastupistia... samozrejme by to bolo treba zatrolejovat....
nevies kde najdem tie navrhy?
Mike
Preto ako alternatívu k električkám by mohol poslúžiť vlak v súčasnom smerovaní a dnešnej trase. Nové žel. zastávky typu DNV sídlisko, či Tesco Lama boli navrhované už dávno a určite to bolo minimálne 4 roky dozadu, kedy Ing. Zachar, z postu generála DPB "rokoval" so železnicami o skorom vytvorení týchto zastávok.
A všeobecne električka + železnica dávajú temer ideálnu koľajovú sieť čo do polohy pre celú BA, chýba už iba prepojenie filiálka - Karadžič - pod Dunaj a smer ŽST Pet. a 5. - petržalská el. radiála. A potom vyudovať prestup električka - vlak v styčných bodoch (Astro, Tuhovské, Dúbravka Agátová, Janíkov Dvor, na račisradiále už je ŽST Vinohrady/Predmestie)