Reply on: Ike #75689:
Nie, žiadne osie hniezdo. ? Ale Tvoja reakcia presne vystihuje to, na čo som chcela svojím príspevkom poukázať. ? Ja som pre zmenu investovala do možnosti 3 - do kúpy biku. Zabezpečenie mám do každého počasia, reprezentačné handry čakajú na môj príchod v kancelárii. Výsledok - 100% spokojnosť, mesačne ušetrím 900 Sk za moju a dcérinu električenku. Okrem výrazného odbúrania stresu, častých nádch a prechladnutí od studených sedačiek a nevykúreného priestoru, či prehriatia a prepotených handier v lete, + zážitku smradu a mazív, + zápch +++..... sa mi výrazne zlepšil celkový stav i kondícia, dochádzam do práce presne a už by som nemenila.Pretože súčasné ceny hromadnej prepravy nie sú adekvátne k nekomfortu a stavu. Napriek tomu držím palce. ?
Mike
1. V Tvojm návrhu okrem L17 nie je priama linka východ - západ, ktoré by električky v prvom rade mali ako nosný systém poskytovať.
2. Uzol Jesenského - Ľ. Štúra - Šafko nie je reálne schopný zvládať 4 linky s intervalom 4 minúty a to hlavne kvôli CSS, ale aj kvôli priestorovým parametrom zastávok a križovatiek.
3. Ku kapacitám na radiálach:
-Račiansku od ŽST Vinohrady si pridal, tam je to OK. Ale Rača nemôže byť obsluhovaná iba K2, tam musí byť duplák. Ver mi, aj S499.1023 aj M. Fundárkovi ver, tam chodia dupláky plné. Voz sa tam častejšie a najmä v rannej špičke z Rače a poobede do Rače. (Keď zmaturuješ budeš mať veľa voľna, tak sa tam choď pozrieť v rannej špičke viac dní v kritickom čase, či chodia električky z Rače prázdne.) A aj poobede, keď končia školy a neráta sa úsek Záhumenice - Komisárky ale po Krasňany aké plné to chodí.
- Ružinov asi by stačili K2, ale OK
- K.Ves si ubral, ráno musí byť častejšie ako každé dve minúty a navyše u Teba by boli L17 K2. Tam ráno (a možno aj poobede) pridať!
4. keby som rátal čisto Tvoj návrh: K2 máš vypraviť 38, ale môžeš iba 28. Takže hypoteticky:
L11 a L17 2XT. Namiesto toho L14 K2. Keď tak a 17 z Račianskej priamo na Obchodnú a tunel, toto spojenie by chýbalo dosť. Ostatné by aj mohlo ostať.
Ale hovorím, že problém by bol v bodoch 1- 3.