Reply on: Ámos #75777:
Súhlas, už dnes tam máme ten jeden dlhý zraniteľný "slíž" radiálu Dúbravaka -Ch. Sófer 20 min. A ten ešte predĺžiť do DNV... Toto som vravel Koladovi a on mi povedal, ale kade by ste urobili druhú radiálu (prepojenie do centra). A tu je kameň úrazu. Jediná možnosť je cez Patrónku (kde tam?, v podzemí?) a potom buď tunelom pod Brnianskou (ideálne napojiť na hl. St.) alebo niekde okolo Ml. doliny na nábrežie? Alebo celý čas vedľa žel trate paralelne aj električkovú? To všetko by išlo neskutočne do peňazí a toto sci-fi ani nikto neplánuje projektovať, nie to ešte o ňom rozmýšľať. Preto ako alternatívu k električkám by mohol poslúžiť vlak v súčasnom smerovaní a dnešnej trase. Nové žel. zastávky typu DNV sídlisko, či Tesco Lama boli navrhované už dávno a určite to bolo minimálne 4 roky dozadu, kedy Ing. Zachar, z postu generála DPB "rokoval" so železnicami o skorom vytvorení týchto zastávok.
A všeobecne električka + železnica dávajú temer ideálnu koľajovú sieť čo do polohy pre celú BA, chýba už iba prepojenie filiálka - Karadžič - pod Dunaj a smer ŽST Pet. a 5. - petržalská el. radiála. A potom vyudovať prestup električka - vlak v styčných bodoch (Astro, Tuhovské, Dúbravka Agátová, Janíkov Dvor, na račisradiále už je ŽST Vinohrady/Predmestie)
Z
Ja som pre zmenu investovala do možnosti 3 - do kúpy biku. Zabezpečenie mám do každého počasia, reprezentačné handry čakajú na môj príchod v kancelárii. Výsledok - 100% spokojnosť, mesačne ušetrím 900 Sk za moju a dcérinu električenku. Okrem výrazného odbúrania stresu, častých nádch a prechladnutí od studených sedačiek a nevykúreného priestoru, či prehriatia a prepotených handier v lete, + zážitku smradu a mazív, + zápch +++..... sa mi výrazne zlepšil celkový stav i kondícia, dochádzam do práce presne a už by som nemenila.Pretože súčasné ceny hromadnej prepravy nie sú adekvátne k nekomfortu a stavu. Napriek tomu držím palce. ?