Reply on: S499.1023 #74209:
zapnem google earth a čo nevidím. Okolie ŽST Filiálka je beznádejne obsadené bytovou výstavbou z 50 tych a 60 tych rokov, urbanistická štruktúra a kompozícia je takmer pred vyčerpaním.Kdežto, keď sa človek pozrie na administratívne budovy, do ktorých denne dochádzajú tisícky ľudí - ktoré v okolí ŽST Nové Mesto vznikli, keď sa bavíme o rozostavaných a plánovaných projektoch v bezprostrednej pešej dostupnosti ŽST Nové Mesto a keď sa opäť pozrieme na satelitné snímky a zistíme, že okolie ŽST Nové Mesto je ešte (napriek už existujúcim a významným stavbám) značne nezastavané... Nie je čo riešiť. Priame prepojenie s hlst ako bonus.
Uznávam, že okružná jazda nie je pravé orieškové, lenže ten tunel sú peniaze investované neprioritným smerom. Neviem napr. čo by sa stalo, keby tunel viedol len do oblasti Pribinovej, kde by bola nová stanica a ďalej by vlaky pokračovali okolo prístavu.
Neviem čo by sa stalo, keby nová stanica bola na Einsteinovej.
Ten nápad spojiť Filiálku považujem za jeden z najhorších dopravných výmyslov od roku 1972.
?
Emo
1.na L43 by SOR určite nestačil, aspoň nie v hlavnej turistickej sezóne.
2. Ukončenie L83 pri Technopole sa mi zdá zbytočné, navyše tam nie je doriešené to obratisko. Ibaže by to bola okružná trasa a cez Romanovu by to išlo na Nám. Hraničiarov a naspäť do Dúbravky.