Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: ivanbuto #74083:
No to boli dva názory: jeden tvrdil, že európsky koridor bude od ŽST Petržalka ako dnešná žel. trať a niekde pod Sadom janka Kráľa zahne do tunela pod Dunaj. ale toto narážalo na problémy, vraj bude teba klesnúť dosť hlboko pod Dunaj a či sa to od ŽST Pet. stihne.
Druhý názor chcel EU koridor spojiť s električkou v Petržalke a trasovanie malo byť zhruba: od prekročenia rakúsekj hranice má ísť trať niekde smerom na Kopčany a pootm doprava poza OC Danubia ako železnica smer Rusovce, akurát na úrovni Janíkovho dovra sa má zahnúť doľava a pootm v koridore uprostred Petržalkou.

Ale z toho memoranda mi to vyhcádza v ideálnom prípade na realizáciu bodov 1 a čiastočne 2, možno 3 a koniec. ? ?
Re 74078: Ku Garde zas stale jazdia 7 a 17 😉
Reply on: mato62 #74086:
Za Matadorkou smer colnica Berg. Bola to železničná trať z Petržalky do Wolfstahlu - z Wolsfthalu sa po nej fachci do Viedne stale.
http://www.imhd.sk/ba/index.php?w=2b2f3a2132222fef252932252c2127ef1f&id=19132&idg=427&gi=20&gn=20&gs=e&gsd=

viete mi niekto povedat kde je toto? Neviete mi niekto povedat co to ta viedenska elektricka vlastne bola zac?
Reply on: Peon #74077:
za normalnych okolnosti si to otvara vodic kartou.

Re #74080 Martin Fundárek: podobne veci sa prevadzkuju v NZ. Ci uz postavenie vlakov "PX" (na rozlicne smery), alebo "v suprave", pricom na cele je vlak vedeny elektrickou lokomotivou. 🙂
Reply on: ivanbuto #74083:
Preco? Ved elektricky sa zidu aj v meste, nielen v Petrzalke.
Aspon sa vdaka tejto zvrhlosti kupia nove elektricky. A cez Petrzalku pojde normalna streka, pre sotousov to bude zaujimave. Btw. taky Talent je dobry na cestu do mesta. Bude moct chodit striedavo do TT, GA... ? ? ?
Reply on: Mike #74072:
Tu je text toho memoranda:
http://www.bratislava.sk/vismo5/dokumenty2.asp?u=700000&id_org=700000&id=79450

To naozaj hádam nemyslia vážne, že chcú kupovať električky na rozchod 1000mm, a po roku 2015 akože čo, ich odstavia? To sa ide Starý most rekonštruovať na to, aby bol využívaný tak 5 rokov?! Lebo keď chcú prejsť na 1435 mm, a ak tam nebudú dve koľaje súbežné, tak nebudú môcť chodiť aj vlaky aj električky naraz. Alebo by chceli aj vlaky aj električky vedľa seba na povrchu v Petržalke? To tiež asi nie...

Inak nechápem, čo má ten euópsky železničný koridor do činenia z Janíkovým dvorom, ja som myslel, že koridor je od ŽST Petržalka, s odbočením na tunel.
Reply on: Papyr #74075:
2,5 km trate na DD plus meniaren stalo 54 mil, 6x 25Tr stalo - 105 mil. V tej miliarde v BB sa rata aj vozovna a zazemie. Ale prave preto som sa pytal kolko chce stavat tej trate. Ak by chcel celu petrzku zatrolejovat - ok 1 mld by bola akurat, plus peniaze na trofle.
A sommelier ratal trofle zvlast, 20ks za 300mil.
Reply on: Martin Fundárek #74080:
To museli byt nadherne casy, skoda, ze som uz vtedy nefotil vlaky. ?
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: SDX #74074:
V časoch, keď bola filiálka už koncová, chodili z nej poobede dva vlaky. Stáli na jednej koľaji za sebou, takže na ten prvý bolo treba od Malinovského šľapať dosť ďaleko.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: KLF #74070:
Bez obáv, Ty debil nie si. Debil je niekto iný (a keby bol len jeden, ale ich je, ako keď naseje). A nielen v tomto prípade.
Martin Fundárek

Martin Fundárek

Reply on: ufo #74064:
Ale je to chaos. A keď už linky k internátom a na VŠ, prečo len do Slávičieho a Horského parku a nie na Gardu a ku Družbe? Tam vysoši vari prázdniny majú?
Minule som si všimol, že na Autobusovej stanici Mlynské nivy pribudla pri vstupe do areálu rampa, ktorú ovládajú pracovníci.

Prímestský bus Slovaklinesm v ktorom som bol musel zopár sekúnd čakať, kým mu pracovník otvoril. ?

Na čo táto zmena? Čo im tam len tak hocikto začal parkovať? ?
Odkedy dispečéry MHD riadia dopravu ak je dopravná nehoda kde nie je účasníkom vozidlo MHD? Lebo dnes na DD riadili dopravu keĎže bol len prejazdný jeden pruh a pre MHD ťažko prejazdný... ❓
Reply on: Ámos #74069:
1 mld je zhruba cena za siet, aka je dnes v Banskej Bystrici. Teda cca 25 km trate, meniaren, 30 klbovych a 10 solo vozov.
Reply on: Sommelier #74068:
Zabudas na jeden detail - podla poslednych planov ma byt stanica tam kde dnes Predmestie a na Filialke len (asi podurovnova) zastavka. Neviem kde presne sa v minulosti na Filialke zastavovalo, ale keby tu zastavku postavili na Trnavskom (cca v oblasti kde dnes konci areal ZSR, resp. pred Istropolisom bolo by to fajn.

Re #74070 KLF: To netusi ani vestica z Nautik TV, predpokladam ze odpovede by ti nevedel povedat ani ten kto to vymyslel. A navyse (ako uz niekolko krat bolo napisane) je v Bratislave tram/train nepostavitelny.
Reply on: Ámos #74069:
niekde som nadhodnotil, niekde značne podhodnotil, taký je život. Chcel som tým len naznačiť niečo úplne iné, nepostrehol som, že by si to bol pochopil. ?
Reply on: KLF #74070:
Na toto sa seriózne odpovedať nedá, lebo toto vyhlásenie poprelo všetko, čo doteraz mesto v oblasti výstavby električky v Petržalke plánovalo.
V tom memorande spravili nejakú zlátaninu medzi dovma rôznymi projektami: medzi európskym koridorom Paríž - Viedeň - Bratislava, ktorý má ísť tunelom pod Dunajom, ďalej okolo Kradžičky a na Filiálku a medzi električkou, ktorá mala byť zo Šafka predĺžená cez Starý most a koridorom uprostred Petržalky - vo všetkom kompatibilná s ostatnou električkovou sieťou BA. Dôvod toho memoranda ako vicerí už spomenuli - €.
KLF - "seriózne" - tak ti poviem... Po tom čo karikatúra premiéra sľúbila v džamahírii liečenie detí chorých na Aids u nás, tak všetko čo on sľúbi/dohodne beriem s veľkou rezervou. Ďurkovský detto.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.