Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: S499.1023 #73444:
Igor, ved si napisal v poslednom prispevku to co ja v prvom. 😉 V skratke A ZJEDNODUSENE (nie citacia D1/1) teda - podla D1/1 elina nesmie naburat do stojacej trvale prekazky (tiez dost diskutabilne - vezmi si auto na priecesti... co je trvale stojace ? 5 sekund ? minuta ?) a zas podla vyhlasky pre cestnu komunikaciu auto nesmies zaparkovat trebars na kolajach. Cize obaja tvrdime to iste a to to, ze ja som nemal zneskodnit nepriatelske Daewoo Nubira s mojou T6 (hanbim sa za ten nerovny boj) a on zas mal byt Policiou pokutovany za priestupok. Lenze ako to cele dopadlo ? Poskodeny som bol len ja. A teraz ten momotsky odhad v momotskej vyhlaske:

Ked ja som zvazil, ze sa tam zmestim, tak v com je problem ??? Fakt nemam zrak Terminatora, aby som v TME (nesvietilo poriadne verejne osvetlenie) odhadol na CENTIMETER presne jak stoji auto ! Moj vypocet znel - PREJDES. Smola. Mne pripada maximalne momotske, aby som pri seckych momotoch co zaparkuju auta na Cachtickej, alebo Zahradnickej siel 1kmh a po kazdom jednom CM vstal zo sedacky a kukal, ci momotovi nesuchnem momotsky zaparkovane auto.

Ale da sa to aj inac riesit, ak sa mame pridrziavat D1/1 (a vlastne aj cestnej vyhlasky) - ja pridem na Zahradnicku, zhodnotim (takto mi to kaze D1/1), ze neprejdem (aj ked ocividne prejdem) a dam si prestavocku 10 minut, s tym ze podla mna neprejdem ! No mozme sa aj takto hrat s dispecingom. A za mnou kolonka... a co mi kto bude moct ? HOLE NIC !

Igor - je to MOMOTINA, aby vodic, co momotsky zaparkuje auto bol BEZ POSTIHU ! A tuto poslednu vetu jednoducho MUSIS potvrdit aj Ty.
Reply on: Ondro #73454:
No to naozaj neviem. Nebo lo by dobré spýtať sa tam, kde sú od toho kompetentní? T. j. na prevádzkach troeljbusov a električiek a v autoškole DPB?
Reply on: eMareq #73449:
No práve, keby vodič išiel prestávkovať ale vozidlo by hneď odišlo s iným vodičom za volantom, tak nemusia riešiť, ako tam nadžgať štyri klobásy.
Reply on: S499.1023 #73445:
aha.... a nevies co to rozsirenie asi tak stoji? a na eliny by som mohol ako brigadnik?
Reply on: Ike #73452:

Mozno keby tam siel nejaky zaujimavy film, tak by som aj pockal

A mozno by ludia prestali nadavat, ze nocaky chodia len 3 x za noc ?
Reply on: pepino23 #73448:
najvacsi paradox na celom clanku je to, ze u nas by taketo premietanie bolo na nic... kedze v noci ti ide bus 3x je tam strasne vela ludi (jedine keby to premietali na oblohu ako ked v jednom nemenovanom filme volali batmana 😃 )a ked ti zdrhne tak sa ti tam neoplati cakat 😃
Reply on: eMareq #73449:
Tak prečo v tomto prípade nevyužijú ten nápad nechať autobusy behať.
Jednoducho by sa šofér vystriedal pri Slimaku a tam by straávil tu polhodinku. ❓
Predsa spraviť miesto pre 4 busy sa neurobi zo dňa na deň.
Reply on: Mike #73446:
Hm, keď sú takéto problémy s tou firmou, prečo má ešte DPB s ňou zmluvu? ?
Vlastne čo sa to pýtam, čo tam po službách pre DPB, hlavne že si firma zarobí, treba predsa podporovať slovenských podnikateľov ?
Vodiči zostávajú cez pauzu bezprizorní
Na autobusovej linke číslo 50 vznikla kuriózna situácia, ktorá sa rieši tiež kuriózne. Šofér sa mení so „striedačom“
http://bratislava.sme.sk/c/3137750/Vodici-zostavaju-cez-pauzu-bezprizorni.html
Nenajde sa tu niekto kto by mi mohol poslat farebnu fotku lavej, prednej a zadnej strany BA Karosy B741 na sdx(at)centrum(dot)sk. Dik
Reply on: marian555 #73442:
Kebyt bol v budúcnosti dostatok vodičov a dostatok vôle od vodičov, tak by to šlo.
Ad. starať sa o vozy: ale od toho tu máme predsa firmu (AS Centrum), ktorá je zodpovedná za čistenie interiérov vozidiel. Tak ako by sa mala na kanáli každý deň zametať podlaha a bohvie čo všetko ešte majú v zmluve a nedodržujú to, tak by sa tam dalo aj čo sú nálepky že stredné a veľké čistenie interiéru, mohlo by bývať častejšie - to by sa podlaha vydrhla na mokro, aj madlá, priestor okolo okien atď. Disky maľovať a leštiť nikto nemusí. ?
Tak napr v takom Prešove majú tiež na toto firmu, ale tá vrámci teórie, že v noci a pri umelom osvetlení špinu až tak nevidieť, chodí cez deň na konečné počas prestávok vodizlá umývať - aj s vlastnými igk.
Reply on: Ondro #73443:
Ak si rozšíriš za svoje, no problem. Na trolejbus potrebuješ navyše ešte kurz na trolejbusy.
Reply on: KLF #73441:
Vieš, René, ja neriešim, či to momotina je alebo nie je. V názore na to by sme sa možno zhodli. Ale je to proste tak a nie inak. Predpis D1/1 ani žiadny iný interný predpis DPB nemá žiadnu právnu záväznosť pre iných účastníkov cestnej premávky. Ak niekde niekto stojí, kde nemá, je od toho štátna a mestská polícia a odťahovka a nikto iný. Vodič električky, pokiaľ nemá 100% istotu, že prejde, tak tam proste nesmie ísť. Ak máš nejakého známeho právnika, konzultuj to s ním, predídeš zbytočným problémom z amatérskeho výkladu práva typu ing. Fecko, Jaro Vavrinec a spol.
Nazdar. Neviete niekto, ci sa da jazdit s elektrickami ako brigadnik? pripadne ci by mi bolo umoznene rozsirit svoje C na D a jazdit ako brigadnik s trolejbusom?
Reply on: Mike #73423:
To som pochopil že je málo vodičov ? len mi to napadlo, že keby sa náhodou zmenila sitúacia a polepšilo sa, tak by to bolo možné. Za pokus to stálo ?

Re #73433 miso1234: To so SORmi bol len príklad ako som sa snažil vyjasniť môj návrh. Napadlo mi to lebo na tej linke zväčša najčastejšie na ne natrafím ?
A čo sa týka tých miest na odpočinok, na to som nepomyslel ? tak by sa to možno mohlo robiť len na linkách kde aspoň na jednej konečnej je takéto "útočisko" pre vodičov.
Čo sa týka pridelených vozov, to súhlasim že je vidno kto sa o svoje stará, ale v prípade núdze, že treba mať vozy na ceste by to snaď prežili, tak ako brigádnici striedaju. A veď nemuselo by to byť celodenné striedanie. Len napríklad v špičke. A okrem toho by striedali takmer rovnaké vozy.
Reply on: S499.1023 #73436:
To sa mi nezda. Pozri, pojdem autom na Cachticku, zaparkujem na kolajach a idem si nakupit hore do Jednoty. Kym pridem za mnou bude kolona elektriciek a jedna dispecerska Felda. Dufam, ze prva elina sa so mnou nebude srat a suchne ma, aby som mal novy blatnik. Ja pridem, poviem "sorry hosi", dispecer mi povie, ze nic sa nedeje, spiseme daco a ja idem vysmiaty prec. Vodic eliny co som mu zavadzal a nema oci Terminatora a neodhadol z kabiny 1cm ma problemy.
Takto by to bolo podla toho co Ty vravis. Podla mna je to inak - prisiel by som k autu, cakala by ma tam podobna zostava a policia s odtahovkou. Odtahovka by odisla, policia by sa so mnou nesrala a udelila mi blokovu pokutu 2000.- Sk za zaparkovanie na elektrickovej trati a vytvorenie prekazky pre elektricky. Vodic elektricky by zial mal vinu (co je maximalna momotina), lebo D1/1...
Igor... je to cele momotina ! Zaparkujes na kolajach, kde zavadzas elektrickam a nemas vinu, odides si a este dostanes neprimerane prachy z poistovne ?
Reply on: hoppusmark #73437:
Zaujímavé, že vo svete ako aj v mnohých dopravných podnikoch to nevedia a fungujú. Vodič má šoférovať a nie starať sa o vozidlo, na to je dielňa. Čo taký KLF, keď má ako brigádnik vždy iný voz? Zničí ho? Nezničí.
Reply on: Ámos #73428:
Výnimka. A dnes by sa už nedala získať. A v Bratislave nikdy.
Reply on: KLF #73427:
Polícia nemusí prevziať právny názor vodiča ? .

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.