Presne, mám na to rovnaký názor. Ak by sa vozidlá neprideľovali, vodiči by stratili motiváciu starať sa o ne... A ani by nemohli, pretože by mali zakaždým iné vozidlo.
Myslím, že vďaka prideľovaniu vyzerá dosť vozov veľmi dobre, tak ako píšeš: 1203, 1208, 4815, etc..
A takisto vodiči sú na svoje vozy zvzknutí, a majú teda stabilné pracovisko.. Neviem ako by sa niekomu páčilo, keby musel v kancelárii sedieť každý deň pri inom stole. Určite by to nebolo nič príjemné. A tiež treba pozerať aj na to, že každý voz si vyžaduje iný prístup, iný cit pri riadení, tak ako je to aj v autách. Opotrebovanie by teda pri neustálom striedaní vodičov bolo obrovské, a vozy by sa museli oveľa skôr vyraďovať...
Skôr by to bolo teda kontraproduktívne a neušetrili by sa tým žiadne peniaze, práve naopak.
Maximálne tak poriadkovú pokutu za to, že stál tam, kde nemal. Vinu na nehode by si mal každopádne jedine Ty. A pokutu by si platil aj Ty, okrem toho, čo platíš tak či tak.
no myslím, že tento pohyb sa dá len linkách, kde je vela poradí.... Načo by si chcel mať v pohybe SORy na 28 ? Veď by to bolo zbytočné.... a o 29 ani nehovorím ....
+ nehovoriac, že okrem Nového mosta a možno ešte pár konečných, by vodiči nemali poriadne tráviť čas, keď by nemali vozidlo (1/2hod. prestávka)
a ešte ma napadlo .... že ked si napr. len v SORoch porovnáte pridelené (3508,3509,3510,3515) a nepridelené (3519) vozidlá, rozdiel je hned jasný. Alebo slávne 1803,1808, teraz 1203,1208. Ak by tieto vozidlá neboli pridelené, vyzerali by ovela horšie. Alebo aj krasňanské karosy... napr. 3189... ak ju mal majitel jazdila "jak hodinky" ked ju nemal, často vypadávala....
SDX:
Na Trollina se poptej například v Opavě. Tam tě s nima pošlou maximálně do hlubokých končin. Více stojí než jezdí. V Chomutově nadšení prý také nepanuje.
V prvom rade ide o legislatívnu maximálnu dĺžku súpravy. Keby sa veľmi chcelo, aj tá legislatíva by sa dala zmeniť. Ale som počul teóriu, že keď sa o tom vadili, 2 vysokopostavení ľudia boli za a 2 proti.
Re #73414 marian555: Teoreticky by to šlo. ide o to, že pri tom systéme sa oproti dnešku dajú ušetriť na el. linkách tak po 1 voze na každej. A vodičov by ale muselo byť oproti dnešku možno aj viac, alebo tak isto. Možno aj u autobusov. A dnes chýbajú vozy aj vodiči. Takže ak sa upravuje grafikon v duchu racionalizácie, tak zvyčajne tak, aby sa pritom ušetrili vozy aj vodiči. Pokiaľ sa má ušetriť iba jedna z týchto dvoch menovaných položiek, nie je to až tak ono.
Ale pokiaľ som počul kuloárne info, systém "nepridelených " vozov - teda že vodiči by prestávkovali na konečnej ale vozy by sa točili, sa v pridbehu roka 2006 vraj plánoval ako reakcia na vzniknutú situáciu na dvoch linkách, v oboch prípadoch sa od toho upustilo.
Ja Ti to niekedy v krčme vysvetlím, resp. pokúsim sa vysvetliť, ale nemáš pravdu. A to nie kvôli takému alebo makovému predpisu D 1/1 ale kvôli zákonu o premávke na cestných lomunikáciách. Keby si volal políciu, získal by si jednine to, že by si okrem škody platil ešte aj pokutu.
Podla clanku o T6A tu na iMHD, sa v minulosti testovali supravy 3x T6A5. Tie testy dopadli zle / nedopadli dobre, alebo preco sa to nakoniec nezacalo pouzivat v beznej premavke? Ja by som to (na takej 5-ke) uvital. A co tak to skusit s T3 (2x T3)? Pripadne aj s K2 (ak sa da). Diky za odpovede.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
hoppusmark
Myslím, že vďaka prideľovaniu vyzerá dosť vozov veľmi dobre, tak ako píšeš: 1203, 1208, 4815, etc..
A takisto vodiči sú na svoje vozy zvzknutí, a majú teda stabilné pracovisko.. Neviem ako by sa niekomu páčilo, keby musel v kancelárii sedieť každý deň pri inom stole. Určite by to nebolo nič príjemné. A tiež treba pozerať aj na to, že každý voz si vyžaduje iný prístup, iný cit pri riadení, tak ako je to aj v autách. Opotrebovanie by teda pri neustálom striedaní vodičov bolo obrovské, a vozy by sa museli oveľa skôr vyraďovať...
Skôr by to bolo teda kontraproduktívne a neušetrili by sa tým žiadne peniaze, práve naopak.