Reply on: eripmav #73464:
Neviem, aká je skutočnosť, ale vodič je zodpovedný za všetkých cestujúcich aj počas vystupovania z a nastupovania do vozidla, čo znamená, že vojsť do zastávky tak, aby cestujúci mohli bezpečne vystupovať a nastupovať. Takže, ak mi stojí auto v zastávke, ostanem stáť pred zastávkou, zavolám políciu a dispečing, a až keď bude auto "odpratané", vojdem do zastávky - veď zodpovedám za bezpečnosť cestujúcich! Keby to takto riešil každý vodič, za pár dní (možno týždňov) by bola situácia úplne iná.No,ale to je asi sci-fi. ?
V skratke A ZJEDNODUSENE (nie citacia D1/1) teda - podla D1/1 elina nesmie naburat do stojacej trvale prekazky (tiez dost diskutabilne - vezmi si auto na priecesti... co je trvale stojace ? 5 sekund ? minuta ?) a zas podla vyhlasky pre cestnu komunikaciu auto nesmies zaparkovat trebars na kolajach. Cize obaja tvrdime to iste a to to, ze ja som nemal zneskodnit nepriatelske Daewoo Nubira s mojou T6 (hanbim sa za ten nerovny boj) a on zas mal byt Policiou pokutovany za priestupok. Lenze ako to cele dopadlo ? Poskodeny som bol len ja. A teraz ten momotsky odhad v momotskej vyhlaske:
Ondro