Keď už, tak VEKTRA, ako VElkoKapacitní TRAmvaj, ale to je označenie jednosmerného vozidla s trocha dlhšími nesenými článkami, ktoré sa vyskytuje len v jednom exemplári v Przni (ani neviem, či je pojazdný) a slúžil ako nosič technológií pre "Porschetru" 14T.
Nemôžem si pomôcť, ale tvrdenie že 06T píští porovnateľne s inými modernými električkami nie je pravdivé. Minimálne ULF a nízkopodlažné električky typu T na linke "metra" U6 sú poháňané rovnako asynchrónnymi trakčnými motormi a pištia oveľa menej.
Aaale dozijeme, budeme sa tlacit a palicou bit vsetkych, ktory sa budu snazit obsadit nam miesto, nadavat, ze je tam teplo, alebo ze je tam prievan, ze nemame vyhlad a pod. Vidim to celkom zivo ...
A jazdia vôbec vo Viedni celonízkopodlažné busy? Lebo teraz sa mi to už pletie s Nemeckom, predsa len autobusy ma až tak nezaujímajú, ale nie sú vo Viedni tiež všetky krátke busy dvojdverové a dlhé trojdverové, so sttúpajúcou podlahou od posledných dverí dozadu?
V 80 rokoch minulého storočia som počúval , ako PC nahradia adm. pracovníkov, bude viac výkonných pracovníkov čím dospejeme k 6 hodinovému prac. dňu, 4. dňovému pracovnému týždňu a iné sprostosti. Bez PC zachviľu nepôjdeme ani na WC. Pozri sa okolo seba, úradníkov je toľko ako PC, t.j. niekoľko krát viac ako ich bolo, majú všetko dokonale pod kontrolou a konečne sa dostávajú do vysnívaného snu / Vládnuť bude svetu len absolútne najbohatšia najvzdelanejšia elita vyvolených a tí ostatní budú robiť len to čo im bude z vole nadradených dovolené. Ak však tomu čo tu píšem dostatočne nerozumieš, mám pre Teba návrh. Pán S 499.1023, Ti to dostatočne vysvetlí, aj s invektívami voči mojej osobe. Základ úspechu v dnešnom svete je byť dobre zamestnaný ale pritom nič nerobiť. Práci česť a robote pokoj.
S499.1023