Reply on: tr3mp #68843:
Istý nemenovaný námestník primátora pre dopravu spomínal, že zatrolejovanie Patrónky obojsmerne stojí a padá na policajtoch (dopravný inšpektorát, či kto sa k tomu vyjazdruje), ktorý nepovolí, aby pri dnešnej premávke išiel trolejbus zo zastávky krížom cez x pruhov do ľava. Autobus áno, ale trolejbus nie, lebo má vedenie, a čo keď mu padnú palice...Preto ja som navrhoval, aby bola jedna trolejová stopa v zastávke apokračovala v pravom jazdnom pruhu a druhá v úplne ľavom pruhu a medzi nimi séria zasebou idúcich spojok (krátkych stôp) oddeľujúcich sa od tej úplne pravej výhybkami ovládanými jazdou a to miestne. Fungovalo by to nasledovne: t-bus zo zastávky smer kramáre bliká doľava kde stoja kamióny a idú igk. Posúva sa cez spleť výhybiek v tom svojom pravom pruhu a v momente, keď ho nejaký kamión a následne IGK pustí cez pruhy doľava, t-bus našlapne jazdu (logicky, lebo chce vyštartovať) a tým by si prehodil výhybku v mieste, kde sa chce preradiť a prešiel by cez tú patričnú stopu. ? ? ?
Sommelier
To Račko a Istrochem už nechám stranou - nebudem sa dohadovať o tom, kto ako a čo myslel - Istrochem ani Račko centrom nie sú - patria do MČ Nové mesto - a to je minimálne širšie centrum.
Prečo chceš niečo riešiť represívnou formou ? To je nomožné. Ako sa podporujú hypermarkety prosím Ťa ? Si uvedom, že od prvého Carrefouru v Petržalke stúpli príjmy pospolitej spoločnosti natoľko, že boli schopné uživiť ďalšie desiatky takýchto obchodov. Chceš snáď povedať, že sa stavať nemali ?
Ty si volal po stanovení funkcii budovám - nie priestoru.