Reply on: aquila #68852:
Samozrejme, že to nezvládlo. Ale teraz je tu rečo o zatrolejovaní Pražskej až po Tresko (s možným následným pokračovaním do Lamača), čo je až doteraz technicky možné, financovanie bolo zaistené a mesto to odmietlo. To ja, ako keby ťi niekto povedal, že ti dá tisíc EUR len tak a ty by si mu povedal, že nechceš, lebo ich práve teraz nepotrebuješ.
Sommelier
Jéj. Každý zamestnanec automobilky ti povie - nekupuj si voz hneď po začatí výroby - ani tesne pred jej skončením. Ja nevelebím 14 T ?, ale je ani nezatracujem. Napísal som, že sa v nej dobre cítim a ani raz som sa nepokúsil vyvrátiť fakt o nevhodnom usporiadaní interiéru a pod. V prípade "15 T" som len ukázal - že 14 T započala možno úspešnú cestu - a po dvoch vyrobených prototypoch a "zopár" najazdených kilometroch vynášať súdy nad "novým" vozidlom - to sa mi zdá rýchle a ani ty by si si to nemal dovoliť (ale keď sa cítiš... ?).
K tým nárečiam - Bratislavské používam keď som doma často - rozprávam aj horehronským, visc menej aj Prešovským. A to Pétržka som možno použil aj s malou dávkou sarkazmu - pretože ako vieš, veľmi sa mi nepáči riešenie lektričkovej trate do tejto MČ.
No, keď sa mám k Plynárenskej a Pribinovej vrátiť - tak sám som si niekedy nakreslil trať vedúcu od šafka - okolo divadla - po ulici mlynské nivy s premostením Bajkalskej na Tučkovu a s následným vetvením na Bajkalskú / Prievozskú - Tomášikovu - to by sa mi páčilo.